fredag.

Äntligen var det Fredag igen den dagen man lever för haha. Nu har man hela helgen framför sig och jag älskar den kännslan. Sovmorgon och inga måsten! Är så himla glad över att jag tog tag i saken och bytte tillbaka till mit gamla jobb. Slutar ca 11.30 varje dag men får ändå betalt för 7 timmars arbetsdag. Men nästa vecka kommer det bli något körigare eftersom jag vi har varit två som har hjälpts åt hela veckan och nu slutar han så då blir jag ensam.
Igår var det tjejkväll hemma hos Sandra. Tyvärr kunde jag inte stanna så länge då jag var tvungen att åka hem och sova men det var trevligt den korta stunden jag var där. Även Natta åkte samtidigt som mig, hon skulle iväg och fira en kompis som fyllt år. Det viktigaste var ju iaf att man fick säga hejdå till Agnes som ska flytta till Dalarna på Söndag. Jag och Malin hade gjort ett stor kollage med massa bilder från våra 3 år tillsammans som tjejorna och det blev riktigt fint!

Just nu sitter jag här med en hårinpackning som jag snart ska skölja ur, har precis målat naglarna. Senare ikväll ska jag och älskling på restaurang med hans föräldrar samt syster och svåger då hans far fyller år idag.
Imorgon ska vi sova länge förhoppningsvis sen på dagen och kvällen har jag inget bestämt. Jag och Malin snackade om att dra på en liten krogrunda hihi men får se om vi har lust annars lär jag ta det lugnt.

Men nu fick vi precis gäster så ska ut och vara social!

ha en underbar Fredags kväll =)


Kommentarer
Postat av: sanna

du är grym tjejen, kom ihåg det!

2008-07-18 @ 17:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0