Hej igen Sverige!

ja nu var man hemma och sitter i sitt rum som om ingenting hade hänt. Ganska så konstigt det där att man påsamma dag kan vara på två olika ställen på jorden. Klockan 07.00 imorse var jag på flygplatsen på Kreta och 3 1/2 timme senare står jag med fötterna på Svensk mark. Just nu är det blandade kännslor. Självklart saknar jag värmen på en gång men samtidigt så är man ju nyfiken på hur allt är här hemma. Men jag vet att så fort jag kommit in i vardagen igen kommer jag bara villja åka tillbaka och lägga mig precis där på mitt favorit hörn i poolen på en madrass och njuta.
I vilketfall så gick hemresan bra. Jag är inte flygrädd av mig fast blev lite skrajsen vid landningen när planet lät riktigt konstigt trodde typ inte dom fick ut hjulen haha fast det gick ju bra iaf. har kommit hem och packat upp, visst är jag snabb? Ikväll ska jag ut med Malin, Sandra och en tjej som heter Sara. har aldrig mött henne men hon ska vara trevlig hehe. Ska bli kul att träffa dom igen och ta några drinkar, snacka och dansa. Han ner till centrum innan vi åkte hem till mig. Köpte lösögonfransar, nagelack och lite nya smycken. Så ikväll ska jag och min bränna ut och dansa.
Bilder från semestern kommer självklart men hinner inte ladda upp och fixa ikväll men dom kommer.

Så mer än såhär händer inte, har haft två underbara veckor i värmen med allt vad det innebär och nu ska jag börja jobba på Onsdag. Kanske ska till Gröna Lund en stund på Onsdag efter jobbet med Malin, hon skulle tydligen dit med familjen. Sen är det åter planer på Bulgarien. Nu ville tydligen Sara med så då kan vi boka ett rum och flyga ner tillsammans. Skulle vara grymt kul att dra iväg en vecka till haha så är man brun hela vintern sen =)

Nej dax att föna håret hihi!

Ha en trevlig Lördag och Kreta, I miss you!


Kommentarer
Postat av: Agn

Välkommen hem bruden !

Jag o Sandra har diskuterat tjejkväll lite, det är ju bara en vecka tills jag flyttar och det vore kul att hinna se er alla. Sandra vill ha den på torsdagkväll, men du o Malin jobbar antar jag?

Puss

2008-07-12 @ 23:35:51
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

Hej hej!



okej, malin är ledig men jag jobbar onsdag-fredag! Men jag kan nog på Torsdag efter jobbet iaf. Men kan inte vara kvar så jätte sent då, måste orkar upp på Fredagen =)



Puss

2008-07-13 @ 14:34:24
URL: http://minna89.blogg.se/
Postat av: Agn

Då säger vi fredag, eftersom majoriteten ville då! Jag ska höra med sandra om vi ska vara hos henne eller mig, och så får vi höras i veckan om tider och liknande ^_^

2008-07-13 @ 15:38:16
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

Men Torsdag funkar bäst för mig med, då jag fick veta idag att vi ska fira nicklas pappa på Fredag och dom har bokat bord :O så Torsdag skulle vara bäst ändå haha.



Puss

2008-07-13 @ 21:38:25
URL: http://minna89.blogg.se/
Postat av: Agn

haha jag är lite flumm märker jag. menade torsdag i förra inlägget! Vi har sagt att vi ska ha det ute på Björksättra, men skulle det va nåt så funkar det även hos lilla mig xD dock är halva huset fullt av flyttkartonger, men men ;D

2008-07-14 @ 00:18:16
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

hihi okej flumm agnes :D Men då blire Torsdag perfa. Ja vi får väl se då för mig spelar det ingenroll var vi är bara kul att alla ses! Känns ås konstigt att du ska flytta =( kommer självklart hälsa på!



Puss

2008-07-14 @ 17:34:59
URL: http://minna89.blogg.se/
Postat av: Agn

haha skyller på att jag är trött ^_^ Good shit ;D jag ringer väl varvet runt i morgon kväll eller onsdag morgon, ska iväg i morrn o vet inte när jag kommer hem ;D mobilen är ju spärrad så jag måste ringa hemifrån lixom x'D Ja, det känns konstigt själv ... Men det känns helt rätt :) Ska provrida en häst också i slutet av månaden, den som jenny simonsson pratade så mkt om, så snart kanske man är hästägare! :D

2008-07-15 @ 00:22:56
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0