I love candy floss.

Halloj!

Hoppas ni mår bra med mig är allt fint förutom att jag är ganska trött haha. Blev ju film kväll igår hemma hos Sandra och det var mycket trevligt. Hon plockade först upp mig här hemma runt halv 7 tiden. Vi åkte sedan iväg för att leta upp The Grudge 1 då hon redan hade köpt tvåan samt handla en massa godis. Sedan åkte vi hem till Sandras föräldrar då hennes bror ville ha bilen så han körde ut oss till Sandra. Eftersom varken hon eller jag hade ätit någon middag så kokade vi lite pasta med tonfisk sås haha det är gott. Precis när vi blivit klara med maten dök Malin upp. Vi satt och pratade en stund medans jag och Sandra åt upp och sedan satte vi igång The Grudge 1. Jag minns när man såg den första gången för 2 år sedan hur rädd man hade blivit haha nu satt man mest och garvade åt det mesta. Så eftersom ingen av oss blev direkt skrajj ville vi inte se 2:an så vi beslöt oss för att sätta på Wolf creek, filmen som jag och Malin redan sett hch hade tyckt var super obehaglig. Och det är den verkligen. Även Sandra tyckte filmen var bra så lite skrämda blev vi iaf den kvällen. När den andra filmen var slut beslöt vi oss för att sova. Sandra skulle ju upp i gryningen och jobba samt jag och Malin skulle upp lite senare och åka till Gröna Lund. Men det var en lyckad film kväll!

Idag har då jag varit till Grönan med Malin och hennes familj. Gick upp runt 09.00 hemma hos Sandra och åt lite frukost sedan åkte vi hem till Malin och gjorde oss iordning. Åkte sedan från henne med 11.50 bussen och kom fram till Grönan runt 13.30. Tog en jäkla tid att åka då det var massor massor med folk som alltid på djurgården. Dessutom är det ju Allsång på skansen ikväll så det gjorde inte direkt at det var mindre folk he. Inne på Grönan hade jag det iaf riktigt kul. Alla hade köpt åkband så det var bara att springa runt var man ville. Feg som jag är vågar jag inte åka frittfall och dom åkattraktionerna haha men åkte iaf bergochdalbanan för första gången i mitt liv! Kändes ganska mobbat att Malin lille bror hade åkt den massor av gånger så kommer jag med mina 18 år och har inte ens vågat ställa mig i kön förut till den hahaha. Tyvärr ska jag upp och jonna imorgon så blev tvungen att åka hem 16.30 medans Malin med familj skulle vara kvar ett bra tag till. Innan jag gick köpte jag en stor sockervadd eller Candy floss på engelska, åt även det nere i Grekland nämligen haha hade ingenaning vad sockervadd hette på engelska innan. Efter det så kom älskling och plockade upp mig ute på djurgården och tillsammans åkte vi sedan hem till mig för middag. Nu sitter jag här och ska snart hoppa i säng blä...har ju vant sig vid att vara ledig nu så det känns konstigt att man ska upp imorgon, men det börjar bli dax att fylla på kontot igen så måste jobba jobba.

                   

På Torsdag blir det tjejkväll hos Sandra då vi alla ska mötas upp och säga hejdå till agnes som flyttar till dalarna på Söndag=( Kommer sakna att ha dig här i stockholm även om man inte ses ofta så är du iaf inte typ 40 mil hemmifrån.
Dessvärre så jobbar jag på Fredag men planerar att sova hos älskling den kvällen så då kan man ju bli kvar något senare iaf.

Men nu ska jag göra mig iordning för sängen! Upp 05.00 imorgon blöö*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0