Ikea + lite shopping.

Äntligen Torsdag kväll! Älskar Torsdagskvällar då vet man att det bara är 1 arbetsdag kvar till helg. Självklart gillar jag Fredagskvällar mer för då vet man att man har två dagar på sig att bara vila och göra vad man vill. Men Torsdagskvällar ger mer spänning och förväntningar.
Idag har det varit varmt precis som det varit hela veckan, och jag njuuuter! Saknar inte vintern alls burr hatar att frysa. Tyvärr ska det fina vädret vara tillända imorgon, men jag hoppas att SMHI har fel (som dom oftast har) och att vädret håller i sig några dagar till.
Slutade klockan 11.30 idag SKÖNT! Mitt jobb är verkligen bra att ha på sommaren men värre på vintern. Men som sommarjobb är det en pärla. Åkte direkt mot Huddinge där älskling kom och plockade upp mig. Skulle ha åkt raka vägen till mig men beslutade påvägen att vi skulle ta en sväng förbi Ikea.  Har inte varit på Ikea på väldigt länge så det var kul att vandra runt där. Åt lunch och kollade på prylar. Känns konstigt att gå och planera ett liv med en annan människa. Hur VI ska ha det i VÅR lägenhet och allt. Samtidigt som det är en underbar kännsla. Jag VILL dela ALLT med dig älskling och ingenting känns mer rätt än det. Kan knappt föreställa mig hur det skulle va om vi inte flyttade ihop (när vi väl gör det) bor ju redan praktiskt taget tillsammans! Jag är inte den personen som behöver mycket egen tid och så jag vill alltid ha dig nära och du är min själsfrände! Vem skulle jag heldre villja dela mitt liv med än med just den personen jag älskar mest(?)
Så där vandrade vi och disskuterade allt från köksbord till soffa och sängstommar bland alla andra medelålders par som släpade på sina barn och var halvt hysteriska. Men det kändes bra, eller snarare helt rätt!
Efter Ikea åkte vi till haninge C och stannade till. Där passade jag på att köpa en liten svart klänning till krogen på Lördag, samt trosor och ett par solglasögon. HAHA måste bara säga det att jag har samanlagt köpt 3 par solglasögon nu inräknat med dom jag köpt idag och 2 av paren har gått sönder. Är ju så himla klantig. Får hoppas att dom jag köpt nu håller!
När vi kom hem ställde jag fram min nya papperskorg som jag köpte på Ikea. Samt kudden och så började jag och älskling fixa med schabloner också köpta på Ikea för att piffa upp väggen bakom sängen. Och det blev riktigt bra!

Nu har vi ätit middag och jag har duschat och sprayat håret åter igen med blonderings sprayen. Den funkar somsagt utmärkt och resultatet syns direkt! Ska strax i säng och sen köra hårt imorgon så helgen kommer snabbt!



Provade ganska mycket kläder på Gina hehe fullt med galgar överallt!

- Trosor 3 för 129:-

Har ingen bild på klänningen än kommer sen.



Min och älsklings vägg efter vi klistrat fast schablonerna.

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0