lite blondare och lila naglar.

Hej hej!

Nu är man trött men inte så sliten haha inte undra på när man fick sluta redan 11.45 ihi. Så jäkla slappt på mitt jobb speciellt på sommaren längtar inte tillbaka till att sluta 16.00 med ont i ryggen och ingen ork överhuvudtaget.
I vilketfall eftersom jag slutade så tidigt och vädret var fint så åkte jag till Haninge C och shoppade. Blev tyvärr inga ikläder då jag inte hittade något fint. Men ska försöka spara pengar nu så man kan shoppa ordentligt sen. Köpte iaf nytt puder, ett lila nagellack och blonderings spray. Har prövat både blonderingssprayen och nagellacket och är väldigt nöjd. Kan verkligen rekomendera sprayen för dig som inte vill bleka hela håret utan bara få ytan något ljusare samt utväxten. Sliter inte lika mycket och resultatet blir naturligt. Så är något mer "solblekt" i nyansen nu gillare. Senare i sommar ska jag permanenta håret men vill inte det nu då det sliter så på håret med sol och bad m.m. Men i höst ska jag ha lockar, ska bli kul att pröva på det. Nagellacket kostade endast 29:- på H&M och jag har inspirerats av Malin att ha lila. Trodde aldrig jag skulle ha det men den här nyansen var riktigt fin kul att pröva något nytt som sticker ut lite.
aja efter shoppingen åkte jag hem. Har köpt ingredienser till en skön ansiktsmask som dom tipsade om i det nya nummret av Cosmopolitan. Så ska mixa ihop den antingen ikväll eller på fredag får se vad jag hinner. Länge sedan man hade ansiktsmask det är ju verkligen skönt och uppfriskande.

Nu ikväll har jag och älskling lagat middag och satt oss vid TV:en. Som vanligt blir det tidigt isäng ikväll. Imorgon är det tjejkväll eller pyjamasparty hemma hos Sandra. Alla verkar vara lediga förutom jag *typiskt* men men ska iaf dit och äta och umgås lite sen måste jag till älskling och hoppa i säng. Inför helgen har jag inga planer och det känns riktigt skönt. Hoppas helgen blir  slapp saknar sånna helger!



Den här sprayen köpte jag! Verkligen bra fina nyanser blev det.

80:- från KICKS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0