njuter i grekland!

Hej dar!

Nu sitter jag och alskling pa ett internet cafe nere pa Kreta. Har ar helt underbart. solar och badar massor. Varmen ar otrolig ca 29+ i skuggan hela tiden. Fran och med imorgon har vi 7 dagar kvar har nere. Igar akte mamma och min styvfar hem. Sa nu ar jag och alskling ensamma har. Hoppas allt ar bra hemma. Saknar mina kara vanner som jobbar och star i for fullt. Hotellet vi bor pa ar jatte fint. Havs utsickt och mysig pool. ikvall ska vi ga upp och kolla pa ett gamalt fort dom har har sen blir det middag. Igar var vi vid havet hela dagen och lyckades branna oss sa ska forsoka halla oss borta fran solen nagon dag haha. Nu ska alskling ha datorn.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0