poolparty tonight!

Hej där!

sitter just nu hemma på Malins dator hihi kom hit för en liten stund sedan. Har sutti och snackat och nu gick hon in i duschen. Så jag passar på att skriva ett litet inlägg nu. Ikväll ska vi iväg på pool party med Sandra och Sara. Får hoppas det blir lyckat. Hade planer på att dra in på krogen men sen när sandra sa att en killkompis till henne skulle ha party lät det roligare hehe. Ska själv hoppa in i duschen när Malin är klar sen ska vi fixa oss iordning samt laga middag. Sara kanske skulle komma förbi på förkrök men får se. Sandra kommer iaf hit och plockar upp oss runt 21.00.
Så nu vet ni hur min Lördag kväll ser ut. Imorgon har jag inga planer får väl se hur man mår annars kanske man bara slappar hemma med älskling så man orkar jobba hela veckan sen.

Ska försöka fota lite ikväll fast har ingen kamera men ska fråga Malin så kan jag få bilderna av henne sen =) Alltid kul med lite biler.

Ha en trevlig Lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0