sen fredag kväll.

Hej hej!

Ja klockan närmar sig 00.00 och jag sitter fortfarande uppe haha, sitter nämligen och laddar ner en hel del låtar, är så trött på min musik nu som går om och om igen på Ipoden så dax att fixa nytt.
Dagen har varit bra, otroligt kort arbetsdag slutade 11.00 så drog in till stan en vända och köpte solglasögon samt kollade upp löshår. Vill nämligen köpa nytt lockigt efter jag permanentat det äkta. Prövade att ha det och tyckte faktiskt jag passade bra i långa lockar hihi men vi får väl se. Sist jag var hos frissan låg jag ju och grät i sängen för jag var så missnöjd hahah I-lands problem. Efter jag kollade på håret åkte jag till Fridhemsplan där älskling kom och plockade upp mig. Har sedan varit hos honom och städat upp så inte hans mamma har ihjäl oss imorgon när dom kommer hem heh. Har sedan åkt hem till mig och ätit grillat och kollat TV. En riktig svensson kväll alltså!
Imorgon hade vi tänkt dra till Grönan men eftersom det är lönehelg + ska bli jätte fint väder kommer grönan vara packad samt det ska bli ca 30+ imorgon och har ingen lust att rinna bort i någon åkattraktion då, ne så har planer på att ha en picknik nere vid Gladö sjön super fin sjö i huddinge! Lär ju inte bada iaf inte jag världens badkruka, men sola det ska jag göra ordentligt! Sen på kvällen ska vi på bio inne i stan och se Hancock med Robin och Sandra samt äta middag.
Ska ha min nya klänning på mig då, älskar att använda nya kläder för första gången.
På Söndag ska vi hjälpa Älsklings syrra att flytta över möbler från lägenheten till hennes och hennes mans nya hus. Får se hur lång tid det tar.

Men nu är mina låtar ner laddade så ska hoppa i säng!

Hörs antagligen imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0