Söt han är.

Japp kväll igen och jag uppdaterar bloggen. Försöker verkligen hinna varje kväll och skriva lite känns kul att skriva av sig här även om det inte alltid har hänt så mycket.
Denna morgon började som vanligt, frukost och sen bilen in till stan där älskling alltid släpper av mig utanför jobbet. Körde sedan hårt på jobbet och allt flöt på. Klockan 11.30 ringde älskling och sa att han hade fått gå väldigt mycket tidigare och att han stod utanför mitt jobb(?) haha ibland överraskar han mig verkligen. Men det var sött av han. Kom in och hälsade på och väntade på att jag skulle sluta som jag gjorde bara 20 minutrar därpå. Vi åkte sedan hem till honom och bytte om och sedan drog vi iväg och åt lunch på Café toppen. Super mysigt i värmen och utsickten! Blev sedan en kort vända till Skärholmens C där jag faktiskt inte shoppade något alls, känner mig stolt över det måste ju spara.
Hade tänkt åka hem och gymma efter det men somvanligt är vi lata så valde att slappa och laga en god middag tillsammans istället. Men jag måste verkligen ta tag i träningen, jag vill ju träna och ha en vältränad kropp men man måste ju ta tag i det också!

Nu ikväll blir det Prodject Runway som jag och älskling är beroende av hah, det börjar 22.00 så när det är slut blir det bums i säng! Längtar till på Lördag då jag och älskling ska till Gröna Lund och busa sen blir det bio på kvällen med lite av hans vänner och en god middag! Hoppas vädret är som idag var helt enkelt underbart.

Nej nu ska jag gå upp till älskling är nere på hans dator, han har avrit i duschen så passade på att blogga då =)

Ladda ner den här låten.

- Elin Lanto - My favourite pair of jeans


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0