fina klänningen

halloj där hoppas allt är bra med dig, med mig är allt super. Kom nyligen hem hit till älskling. Ska bara bo här en dag till sen på Lördag kommer hans föräldrar hem så då kan vi sova hos mig igen. Allt gick bra på jobbet var inge speciellt alls, jobbade på i bra tempo så slutade 12.15. Skulle egentligen åkt raka vägen hit men täkte att jag lika gärna kunde promendera en liten runda i stan då jag ändå skulle missa tåget med bara någon minut.
Inne i stan var det väldigt varmt men ändå skönt älskar ju sommar och sol finns inget bättre! Önskar att det inte behövde bli vinter igen. Mycket skönare att shoppa när det är varmt ute då slipper man ta av sig massor när man kommer in. Köpte en underbart söt blommig "klänning" ja det är egentligen en kjol haha men går alldeles utmärkt att dra upp och ha som klänning istället. Hittade även ett sött midjeskärp på H&M och några små ringar. Det är inge bra att sluta såhär tidigt på dagarna, har alldeles för mycket tid att strosa runt och slösa pengar mihi. I vilketfall så efter den korta shopping rundan åkte jag hemmåt. Fast fastnade på vägen då jag missade bussen och blev sittandes i 30 min bara för att det är halvtimmes trafik nu på sommaren *suck*.
Är iaf hemma här nu och älskling dök nyligen upp han också. Ska laga en god middag ikväll med, ska använda oss av ett recept som låter väldigt gott men vi får väl se hur bra det blir. Sedan blir det nog tidig sänggång så man orkar med sista arbetsdagen denna vecka imorgon, sen är det äntligen helg igen!

       

         

- Klänning från SALT, 299 :-


Kommentarer
Postat av: Agnes

SUPERFINT skärp, verkligen :o klänningen också försig :D

jag har suttit och vänt på tavlan idag, jag tror inte fröknarna Forsberg och Lundmark kollade hur man ska hänga upp tavlan innan ni satte in själva pappen med bilderna, eller hur? ;D;D;D

2008-07-24 @ 22:01:42
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

tack så mycket :D

haha ne de gjorde vi inte ops typiskt oss att inte tänkaXD

bra att det gick att ordna!

puss

2008-07-25 @ 13:53:48
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0