till stugan ikväll.

Hej hej!

Hoppas ni haft en trevlig helg min har varit helt okej. Kom ju som sagt hem från Grekland i Lördags och drog sedan ut med tjejerna på kvällen, det blev The Ice men först förkrök hos Sandra. en helt okej kväll och Sara var en trevlig prick. Kändes lite underligt för mig enda icke singeln den kvällen och Sandra, Malin och Sara röjde runt. Bestämde med älskling som vanligt att han skulle komma och plocka upp oss runt 02.30. Men det var tydligen för tidigt i Lördags för dom att åka då och jag var inge sugen på efter fest då jag som sagt varit vaken sen 03.00 natten till Lördagen. Så jag åkte hem. Men kvällen kändes någorlunda lyckad iaf fast inte som det brukar vara. Men det kommer fler helger.
I Söndags sov jag och älskling till 13.00 och åt sedan frukost. Blev kvar hos honom fram mot kvällen då vi åkte över till mig och lagade middag. Robin ringde på kvällen och frågade om han, älskling jag och Sandra skulle hitta på något. Men älskling skulle jobba idag så han behövde komma i säng tidigt så det blev inget.

Idag gick älskling upp 05.30 eller han trodde han gick upp då men korkad som jag är hade jag inte stält tillbaka mobilklockan från Grekland så egentligen gick han upp 04.30 haha helt ovetande åkte han iväg till jobbet och efter 10 min ringde han mig och undrade varför klockan var 05.00 och inte 06.00 då han egentligen måste åka iväg. HAHA ops, sa jag men han var inte sur för även han hade glömt att ändra på sin mobil. Det var inte förrens han kollade på klockan i bilen som han fattade att något inte stog rätt till!
Jag sov iaf vidare fram till 11.30 sedan gick jag upp och åt frukost. Har sedan slappat hela dagen i solen. Sedan duschat och kommit i kläderna för ikväll ska jag och Malin hem till Sandras stuga och se skräckfilm. Ska bli kul! Kommer sedan sova över där. Imorgon ska sedan jag och Malin till Gröna Lund Jippie. Var jätte länge sedan jag var dit så det ska bli kul får hoppas på varmt och soligt väder!

Men nu måste jag packa ihop det sista inför kvällen sedan kommer Sandra och plockar upp mig.

Ha en trevlig Måndag.



Idag har jag på mig min söta nya tee från kreta samt slitna jeans shorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0