trist med vardag.

Nu var det Måndag igen usch va trist det är med vardag. Tur att det finns helger annars skulle man ju inte ha nått att se framemot.
Idag har jag jobbat, var en ganska tung dag jämnfört med förra veckan. Som vanligt gick en hel del saker fel så det tog extra lång tid men tillslut så ordnade allt upp sig och jag slutade ca 13.30. Eftersom jag bor hos älskling så åkte jag hem till honom. Men tackvare sommartid tabellerna så tog det 1 1/2 timme inna jag kom hit. Tågen går bara en gång i halvtimmen och bussen från centrum matchar inte med tåget så blev en del väntan. Passade på att springa in på H&M nere i centrum då det sklle dröjja 25 min innan bussen skulle komma. Köpte ett nytt halsband, örhängen samt ögonfransböjjare. Är helt beroende av det, utan den ligger mina ögonfransar platt ner och ser hemska ut så jag använder den nästan hela tiden haha. Därför måste jag köpa en ny ganska ofta!
Har varit här hemma hos älskling nu ett tag, ätut tacos samt ben&jerrys och kollat på TV. Nu kommer han hem så vi ska väl åka iväg och gymma (om jag orkar) men det ska jag!

Har inga bilder att lägga upp då Malin inte har lagt in dom fråns sin kamera än, så är lite dåligt med bilder här i bloggen men ska bättra mig på att använda min kamera =)

                

haha hittade den här gamla bilden på älsklings dator, det är jag för 2 år sedan! Då var jag brunette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0