2 år=24 månader

Hej!

Hann inte skriva något igår men idag har jag iaf tid igen. I Fredags var jag hos Sandra på kvällen och vi hyrde två skräckisar. Boogieman och Silent scream. Boogieman var helt okej passar mig som skräckis. Silent scream var inge bra tyvärr hade förväntat mig mycket mer av den filmen som skaparna av SAW har gjort. Men den var ju inte ens i närheten så bra som dom filmerna. I vilket fall så såg vi film på sandras dator och åt Ben&Jerrys glass. Självklart med Brownie smak haha min favvo.
Igår firade jag och älskling våran 2 års dag. Hade bokat bord 16.30 på den thailändska restaurangen Koh phangang. Otroligt god mat och trevlig personal. Åt tills vi inte kunde gå haha rullade mer eller mindre ut från restaurangen. Efter middagen hade vi tänkt bowla men när vi kom ut så stod regnet som spön i backen så vi beslöt oss för att gå på bio och mysa istället. Det fick bli filmen What happens in Vegas. Älskar Cameron Diaz och Ashton kutcher  . Tillsammans gjorde dom en ofatbart bra film som jag gärna ser om flera gånger. Jätte härlig film som passade bra in på våran 2 års dag. Kvällen slutade sedan hemma hos mig.
Idag är det fint väder så har solat en del. var iväg och kollade på resväska till mig men hittade ingen som var tillräkligt stor. Köpte däremot sol olja till Greklandav märket Hawaiian tropic med kockosnöts lukt. Ikväll ska vi bara slappa och äta tacos, imorgon är det jobb igen. Är nu mindre än 2 veckor kvar tills vi lyfter och jag börjar få lite lätt resfeber. Får alltid det mer eller mindre haha!

Men nu ska vi iväg och handla.


Gårddagens outfit, fick bli jeans till då vädret inte var på min sida! Även mitt nya nagellack från Depend. Passar prefekt till det korallfärgade linnet.

 

Förrätten och varmrätten mmh! Åt även efterrätt men den fotade jag ej. (klicka på bild för förstoring)



Sololja från Hawaiian Tropic. Riktigt bra den kommer användas rikligt i 2 veckor!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart köpte du den oljan :)? kram

2008-06-15 @ 17:44:06
Postat av: minna

Jag köpte den på en stormarknad i Länna. Men det ska gå och finna i vissa matvarubutike. Ananrs kan du även beställa hem från nätet här.



id=63&gclid=CJGHtrb19pMCFRJ1ugodRFFHVQ" rel="nofollow">http://soderfin.se/index.php?manufacturersid=63&gclid=CJGHtrb19pMCFRJ1ugodRFFHVQ



kram minna

2008-06-15 @ 18:54:50
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0