Blandade kännslor.



Nu var ännu en helg över och om 6 dagar åker jag och älskling till Kreta. Längtar galet mycket men ska först jobba 5 dagar innan det är dax att lyfta från Arlanda igen. Lördags kvällen var otroligt lyckad. Blev först middag på Östgötakällaren med älsklings syster Anna och hennes man Marcus. Satt och snackade och åt god mat. Sedan gick vi till ett café på söder och åt glass. Klockan 21.30 började SATC filmen på biopalatset. Och jag kan inte förklara med ord hur bra jag tyckte filmen var. Finns inga fel bara massa massa bra, den som sagt att filmen var dålig har antagligen aldrig förstått eller gillat SATC serien. Själv är jag förälskad så den filmen ska jag se om och om igen. Filmen var 2 och en halvtimme lång men dom minutrarna märktes inte ens själv ville jag aldrig att den skulle ta slut. Och när den tyvärr gjorde det grät jag floder och kännslorna var så blandade. Allt från lycka till sorg. Men som sagt allt med filmen var så otroligt bra och tjejerna har återigen lyckats göra det magiska med SATC. Efter bion åkte vi alla hem.

Idag har jag och älskling varit till ett stort köpcentrum som heter Stinsen och shoppat. Köpte en del saker. Bla en mjukisdräkt på BIKBOK som det var 50% REA på. Precis en sån jag letat efter som matchar min resväska och som är perfekt att flyga i. Köpte även 2 par minishorts där. Sedan köpte jag en top på Ginatricot med en söt rosett fram, ett nagelack från Makeupstore, samt så hittade jag äntligen mina skor jag letat efter. Med högklack och lite gladiator inspererade. Tyvärr så är min kamera inte laddad så kan ej fota men imorgon kommer det upp bilder på mina nya älskade skor samt det andra jag shoppade.
Efter shoppingen åkte vi hem till min far och åt en god middag. Pratade en massa om utomlandsresan och massa annat. Sedan blev det glass och lite TV innan vi åkte hem. Nu ska vi snart i säng för att orka med morgondagen. Ska först jobba och när jag slutat blir det att ta sig in till stan och växla pengar. Det är när man växlar pengarna som man känner att det börjar närma sig!

Men nu ska jag stöka lite innan jag måste i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0