brum brum

Hej igen!

Länge sedan man han med två inlägg på samma dag men idag så! Hoppas ni hade en trevlig helg för snart är den tyvärr över, och imorgon ska jag upp och jobba 05.00 *suck*. Men måste tagga till så man orkar med 5 dagar. Nästa helg firar jag och älskling 2 år. Känns helt otroligt att vi varit tillsammans så länge. Det roliga är att det inte alls känns som det utan känner mig fortfarande nykär. Så vi har bokat bord på Koh Phangang en Thailändsk restaurang som ligger på Skånegatan. Ska verkligen bli trevligt och rekomenderar verkligen den restaurang otroligt god mat speciellt om man älskar Thai som vi gör. Får se sen vad vi ska göra mer. Annars är det inget planerat inför helgen. funderar på att köpa en ny klänning samt lite heta underkläder hihi. Något nytt är alltid kul att ha på en speciell dag.
Nu ikväll åt vi en god middag som jag lagade. Gjorde pastasallad som kändes väldigt fräsch och lätt att äta i värmen. Har ju inte mycket till matlust just nu dricker ju bara massor. Sen efter middagen vad vi iväg och övningskörde haha! Ska försöka ta körkortet och måste ju börja någonstanns. Så jag, älskling och min styvfar var iväg en timme. Och det gick faktiskt riktigt bra. Så nu är jag taggad ska köra mer imorgon. Ska även ta och boka teoriprovet. har ett mål att ha körkortet i hand innan året är slut och hälst en bit innan det runt oktober! Med tanke på att jag inte övningskört något så är det iaf relativt rimligt. Och jag vill verkligen, så ska sattsa. Ska även gymma imorgon träna stenhårt så man får träningsverk.
När lönen kommer funderar jag på att köpa en ny resväska. har ingenaning vilken färg jag vill ha men funderar på en silvergrå eller blå. Men den ska iaf vara enorm! Sen även köpa en mjukisdräkt att ha på planet. Alltid skönt att resa i bekväma kläder.

Men nu ska jag och älskling i säng så man orkar upp till jobbet imorgon! Sov så gott.




None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0