dröm skor.

Är åter vid datorn igen. Lite sen ikväll då jag har haft fullt upp hela eftermiddagen. Arbetsdagen flöt på relativt snabbt, tiden går oftast fortast fram till lunch sen blir allt segt och tiden kryper fram. Men dagarna tar iaf slut. Blev förfrågad om jag ville jobba över på Torsdag till 20.00 men känner mig inge taggad för det, är tillräkligt tungt att stå ut fram till 16.00. Efter jobbet skjutsade älskling mig till centrum. Där gick jag och köpte hans present till 2 års dagen hi hoppas han blir glad. Själv kommer jag inte få någon present *snyft*....haha ne skojja eller jag får ingen present nu men älskling kommer bjuda på middagen (inte direkt billig) sen ska jag få välja ut något fint nere i Grekland. Då blir det både ett minne därifrån samt symbol för våran 2 års dag. Efter den korta shopping rundan åkte vi hem till mig och beställde pizza. Ingen av oss va på humör för att göra middag. Sen har kvällen bara rullat på. Imorgon blir det jobba igen sen ska jag till gymmet. Skulle dit idag men ville inte träna själv så valde att fixa presenten istället. Har nu bild på dom söta skorna jag hittade igårdagens Sofies Modé som jag bara älskar att läsa, super bra tidning verkligen. I vilketfall funderar på att beställa dom men förstår mig inte riktigt på storlekarna är storlekar 7-10 istället för 36-41 typ Men får se hur jag gör. Hittade även lite annat smått och gott i tidningen!



None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0