Fredagen den 13:e...hm

Hej där!

Haha jag sjukskrev mig ännu en dag så nu har man ju förlorat typ sisådär 1500kr. äh orkar inte bry mig om pengar hela tiden var så sjukt trött imorse men hade ju planerat att gå fram tills att Malin sms:ade och sa att hon inte skulle komma och grupptrycks barn som jag är hoppade jag direkt ner i min säng igen. Gjorde ju inte saken bättre att även älskling övertalade mig att sova kvar med honom. Jaja så är hemma idag med. Men på Måndag måste jag såklart dit. Fast då är det bara 2 veckor kvar. Eller 9 arbetsdagar! Sandra och Malin ska till Bulgarien vecka 35 är lite avundsjuk faktiskt. Såklart fick man ju följa med men har inte direkt råd. Blir ju Grekland i 2 veckor för mig istället där resan är min studentpresent hihi. Men någon gång vill jag verkligen dra iväg ett stor gäng utomlands och röjja runt. Skulle vara skit kul att vara typ 5-6 brudar och dra iväg, det kallar jag party al night long.
Just nu är älskling iväg och besiktigar bilen och jag ska hoppa in i duchen, sen ska vi iväg till Farsta C och kolla runt. Han börjar bli en shoppoholic han med. Senare ikväll ska jag till Sandra och se på film. Blir kanske en skräckis som vanligt hehe, älskar det! Imorgon firar jag och älskling 2 år så då ska vi somsagt på restaurang. Har fixat med en snygg outfit. Blir mina nya underkläder (ofcourse) sen den vita tunikan från Gina jag köpte igår. Höga klackar (ska leta efter ett par tan färgade idag som matchar skärpet) sen korta skinnjackan. Får hoppas det blir en härlig kväll! Men imorgon blir det mest bara försmak det är ju i Grekland som vi kommer fira på riktigt. Och jag ska berätta en liten hemlis att det viskas om att det ska kollas på ringar där nere så vem vet kanske man är förlovad innan dom 2 veckorna är över. (men det har ni inte hört från mig).

Nu måste jag in i duschen så jag är något sådär klar när älskling kommer tillbaka!

Ha en härlig Fredag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Agnes

oooh, bruden! Jag drar till Dalarna den 20/7, hinner vi nagon tjejkvall innan dess? Checka med brudarna!

2008-06-14 @ 06:06:05
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: minna

Är du hemma från USA nu? :O

okej jo jag åker ju till Grkland 27-28. Men kanske hinner med något vecka 29 är ledig fram till Onsdagen! <3

2008-06-15 @ 16:03:39
URL: http://minna89.blogg.se/
Postat av: Agnes

omg nej, inte hemma forran den 30/6, men jag hittar internet lite har och var ;D

2008-06-18 @ 04:21:21
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg nej, inte hemma forran den 30/6, men jag hittar internet lite har och var ;D

2008-06-18 @ 04:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0