idé torka här.

Hej hej!

Kom inte på någon bra rubrik till detta inlägg så det fick vara. I vilket fall så har det jobbats stenhårt idag igen. Måndagar är alltid lika trista men skönt att sluta 15,00 iaf det piggar upp en lite. Var uppe klockan 05.00 och duschade då jag helt glömde bort det igår kväll efter övningskörningen och allt. Så kände mig inte fräsch imorse så det blev en morgon dusch. Sedan har dagen rullat på som alla andra Måndagar. Läste Sofies mode på jobbet och såg ett par super söta skor samt klänning. Tyvärr glömde jag kvar den på jobbet, men den kanske är kvar imorgon. Ska kolla på nätet iaf!
Skorna var ordentligt högklackade, gladiator inspererade och super söta. Inga direkt vandrar skor haha men älskade dom! Det är en kille på jobbet som ger mig Sofies mode varje måndag för han vet att jag gillar mode haha ganska så sött av han.

Efter jobbet åkte jag till skolan *blöö* för att fixa med slutbetygen. Var tvungen att ta bort kurser dårå för jag hade för mycket poäng (?) men nu är det iaf klart. Så om jag vill söka till högskola i framtiden ska det inte vara några problem.
Åkte sedan hem och plockade och pysslade. Nu kom älskling precis hem så ska snart äta middag, mhh är väldigt hungrig. Blir tyvärr ingen övningskörning ikväll men på Onsdag ska vi köra iaf igen. Förövrigt kommer kvällen vara lugn lugn. Kolla TV och sova tidigt. En kul överraskning var att älsklings syrra ringde och frågade om jag och han ville med på premiären av filmen Sex and the city the movie, och SJÄLVKLART vill jag det! Älskar serien så vill verkligen se filmen och nu hinner vi ju det innan Grekland JIPPIE! Så ska gå och se den på premiären den 21 Juni.

Imorgon blir det jobbet och sedan gymma stenhårt med Malin efteråt. Alltid så skönt med träning men kroppen är såklart helt slut! 

                                            

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0