inte på humör

Hej!

Ja jag skrev inget i bloggen igår och det var med flit. Var verkligen inte på humör av någon anledning och egentligen inte nu heller. Är sjukt trött och min gräsallergi spökar beror nog på att gräset blommar ute just nu så känner mig helt täppt uhhää! Något posetivt som har hänt är iaf att lönen kom in idag så nu är jag inte så fattig längre moaha. har städat lite idag, inte så mycket som jag hade tänkt men energin räckte helr enkelt inte till hela vägen. Men som tur är så är man ju ledig redan från och med imorgon eftermiddag så hinner kanske göra mer imorgon. Men först ska jag möta upp Sandra för lite midsommarmat shopping haha. Här ska det handlas sill i massor samt jordgubbar och glass. Min midsommar kommer jag spendera hemma hos Sandra i hennes söta stuga så lär bli riktig Svensk svenne midsommar. Hoppas vädret är på våran sida så man kan gå iväg till vattnet och grilla. Men först blir det silllunch med nubbe och midsommarstångs bestyr. Sover även över där så får se hur det går med uppdateringar av bloggen i helgen. Sen självklart på Lördag är det ju premiär av Sex and the city the movie och vi har billjetter hihi. Grymt spännande har ju redan boxen men tittar ändå på  SATC maratonet nu ikväll, man tröttnar ju aldrig!
Kommer ha fullt upp nästa vecka med att ta hand om huset då mamma och kjell åker ner redan nu på midsommarafton. Ska även packa och fixa iordning allting. Med min resfeber är det bäst att börja i god tid!

Men nu ska jag åter gå till SATC maraton! Sen blir det bums i säng så man orkar imorgon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0