livsnjutare.

Halå där.

Ja ett tag sedan som jag skrev igen, men älsklings intrnet är super segt och har bott hos honom hela veckan fram till idag så därför kan jag inte uppdatera. I vilketfall så har veckan gått snabbt. Så himla skönt med en dag extra ledigt behövs verkligen. I veckan tog jag kontakt med mitt förra jobb och nu är allt klart. Efter Greklands resan återvänder jag dit för att jobba resten av sommaren ut där. Ska verkligen bli skönt att få slippa mitt nuvarande jobb. Såklart är det kul att jobba med Malin och dom andra anställda, tyvärr är självaste arbetsuppgifterna alldeles för tunga och min rygg är redan nu förstörd. Så var till chefen igår och sa upp mig i förtid. Känns bättre att säga till i tid än att komma sista dagen.
har även gymmat igen i veckan 2 gånger. Dessvärre ska gymmet renoveras i 1 månad start 14 Juni. Så då måste jag hålla igång på egen hand hemma. Ska försöka komma ut och springa. Vädret är underbart känns som man är utomlands. Idag har jag och älskling bara legat på min altan hela dagen. Så nu börjar man få lite färg hihi. Kommer nog inte hinna sola så mycket mer denna långhelg tyvärr. Ikväll blir det krogen med Malin och Sandra. Sedan imorgon ska jag och älskling till hans kusin som tar examen. Så där blir vi några timmar. Sen får vi se vad vi gör på kvällen. Om vädret håller i sig till på Söndag så hinner jag sola mer då! har fotat lite kläder och smycken jag köpt med den nya kameran. Blir verkligen riktigt fina bilder.



- Söt jordgubbe från Guldfynd 79kr.



- Liten gullig uggla från Guldfynd 69 kr.



- Linne från CUBUS, REA 64kr.



- Linne från Giba tricot, mins ej pris!

Nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen hihi ska verkligen bli kul att dra ut. Men innan det blir det grillning och gäster. Ha en underbar sommarkväll.

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0