regn+sol=midsommar.



Hej!

Ja nu var midsommarafton 2008 över och jag tycker den var riktigt lyckad, precis som en midsommar ska vara med nära och kära, massa sill och jordgubbar. så gårddagen var lyckad. Kom hem till Sandra runt 15.00 och gjorde iordning lunchen. Blev väldigt mycket mat haha åt massor. Snackade och drog nubbe visor. Sen började det såklart regna så vi bar in allting och fixade iordning jorgubbar med gräddglass inomhus och fortsatte där. Efter ett tag slutade det regna och solen kom fram igen så då begav vi oss alla ut för en omgång kubb, tjejerna mot killarna och gissa vilka som vann.... (tjejerna såklart) Medans vi spelade kubb kom det lite mer folk och anslöt sig till våra lag. När matchen var över så minglade alla runt ett tag och sedan blev det grillning. Resten av kvällen bestog av massa skratt, dricka och god mat när klockan var 02.00 kom vi alla i säng. Blev ingen midsommarstång eller kransar men det behövdes inte vi hade det skojj utan det. Fast saknade ju små grodorna lite haha får köra det nästa år.

Idag är man lite lätt bakis men inte hemskt, känner mig mest lite trött och sliten. Sover inte så bra borta heller. Vaknade som sagt hemma hos Sandra och så åt vi alla frukost ihop. Sedan åkte jag och älskling hem till mig. Nu ska vi slappa någon timme sedan ska vi göra oss iordning. Ska till Östgötakällaren med hans syster och svåger och äta gott sedan blir det bio SATC the movie såklart! Längtar verkligen vill se den NU. Så det blir en hel kväll.
Imorgon ska vi bara ta det lugnt och sedan ska vi till min far på kvällen och umgås, sen ses vi inte på ett bra tag då vi åker ner till Grekland 2 V och när vi kommer hem så har dom åkt till Italien.

Bilder från igår kommer upp sen. Fotade lite själv men somsagt är jag ganska dålig på att fota mycket. Men både Malin och Sandra fotade så det blir bilder lite blandat från alla.

Men nu ska jag gå och vila så jag är laddad ikväll!

Hoppas ni hade en trevlig midsommar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0