S h o p p a ho l i c

Hej hej!

Phuw är helt slut i mina ben haha har varit och shoppat i ca 3-4 timmar! Men det har varit kul, älskar ju att shoppa. I vilket fall så har jag köpt en hel del söta saker och självklart finns det bild på det mesta. Det jag shoppade var:

CUBUS

- Korallfärgat linne 99:-
- Tee med tryck 99:- (både linnet och tee tröjjan fick jag för 149:-)
- 2 nagellack från Depend, 39:-
- Strumpor (behövs alltid).
- Tanfärgat skärp, 129:-.


GINA TRICOT
- Vit tunika 129:-

GULDFYND
70% rabatt.
- Guldnyckel med hjärta 21:- (69:-)
- Budskap smycke 27:-(89:-)

KICKS

- Hårborste 80:-

H&M

-Smink svamp 19,50:-
-Hårspray
39:-
- BH
129:-
-Trosor
59,50:-
- Toffsar och hårspännen.

Där har ni allt jag shoppade haha ser nu själv att det blev en hel del. Men lönen kommer nästa Onsdag så får hålla i pengarna nu några dagar. Ibland behöver man bara en ordentlig shopping runda!
I vilketfall. När jag varit i centrumet ett tag så kom älskling dit och sen fortsatte vi shoppa någon timme. Efter det ringde vi och beställde pizzor som vi plockade upp på hemvägen. Nu har vi nyligen ätit upp dom och jag har satt mig här. Imorgon är det Fredag jippie! Ska upp 05.00 men att det är Fredag gör det iaf lite lättare. Får se vad man hittar på sen efter jobbet men något kul blir det väl iaf.

Hoppas ni hade en lika trevlig Torsdag som jag har haft hi "sjukskriven" som jag varit.







 

Klicka på bilderna för att förstora.



Kommentarer
Postat av: sophie

vill bara säga att din blogg blir bättre och bättre! fortsätt! du kommer få ännu fler läsare.



kram & trevlig helg.

2008-06-13 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0