Sista minuten shopping.



Halloj!

ja nu är det snart dax att åka 26 timmar kvar tills planet ska lyfta iiih! Längtar så mycket. Har inte haft tid att uppdatera här så mycket då jag verkligen har haft fullt upp. I vilket fall så var det ju sista dagen på jobbet igår. Trodde klockan skulle sega sig fram och en dag bli ett år men till min förvåning så försvann timmarna snabbt och så var det time to go home. Tackade mina två chefer och sa hejdå till Malin. Kommer sakna mina kära vänner här hemma! Det gör jag alltid.
Efter det så åkte jag och älskling en snabbis hem till mig och sen över till honom. Där åt vi avskeds middag med hans föräldrar samt syster. Snackade en hel del och åt tårta. runt 20.30 fick vi skjuts hem till mig av hans föräldrar.
Kvällen gick åt till att fortsätta packa och städa.

Idag har vi varit in till stan och sista minuten shoppat haha. Det är farligt att shoppa sådär för då bryr man sig inte direkt man tar det som finns haha och det man vill ha. I vilketfall så blev det en del fina saker som självklart är fotade.
Inne i stan stannade vi även till på Gallerian och åt varsin onyttig brownie. När vi kom hem igen så städade vi huset och älskling packade ihop sina saker. Bara jag med resfeber som packar 4 dagar innan man ska åka. Men nu är iaf jag klar tror jag. Bara neccesären kvar och lite små saker. Lata som vi är så orkade vi inte laga någon mat så det fick bli till att beställa hem kina mat mums! Åt både förrätt och varmrätt men måste ju fira att vi åker snart.
Nu har jag precis duschat och ska sätta mig och måla naglarna med ett nytt nagellack som jag köpte idag.

                       

- Byxsdress, 129:- CUBUS.
- Vita sandaler, 149:- SKOPUNKTEN.
-Småblommiga ballerinas, 99:- INDISKA.
-Söt blommig klänning, 259:- VEROMODA.

                         


Kommentarer
Postat av: alexandra

har följt din blogg ett bra tag nu, och måste säga att jag verkligen tycker om den. både på sättet du skriver + att det är mkt kul att du har bilder.

2008-06-28 @ 19:12:11
Postat av: Anonym

sluta lek någon du inte är lilla gumman! södermalm minns dig som ditt riktiga jag ;-)

2008-07-09 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0