"sjukskriven"

Ja idag har jag helt enkelt sjukskrivit mig, nej jag är inte sjuk men jag orkade helt enkelt inte med att åka dit idag. Förlorar ju pengar såklart men jag tycker det viktigaste är att man mår bra psykiskt istället för att stressa och slita ihjäl sig för några hundralappar. Längtar mer än någonsin till Grekland nu. Mamma och min styvfar åker ner nästa Fredag och veckan därpå åker jag och älskling. Har inte riktigt förståt att det bara är 2 veckor kvar. Nej så idag är jag hemma och slappar men imorgon ska jag till jobbet igen. Har fått en inbjudan till ännu en shopping night by Cosmopolitan denna gång på Stuff i stan. Den är ikväll men har ingen lust att åka in idag känner mig bara trött och sliten. Men ska däremot åka till Haninge C och köpa sommarkortet då mitt nuvarande åkkort går ut imorgon. Sen ska jag nog vandra lite i innomhus centrumet med. Ska köpa en hårborste och andra små prylar. Samt leta efter en söt mjukisdräkt att ha på flygplanet. Funderar även på att hitta en stor resväska men får se om jag köper någon. Kommer sedan bara vara hemma så man orkar upp igen imorgon. Älskling är på jobbet och när han slutar ska han hämta ut sitt nya pass efer det skulle han komma hem till mig igen. Imorgon ska Sandra ha filmkväll har ingenaning hur planerna ser ut men ska ringa henne imorgon. Sen på Lördagen ska jag och älskling iväg på restaurang och fira våran två års dag, så har nog tänkt köpa lite sexiga underkläder idag med, alltid kul med nytt under vid speciella tillfällen. Ser verkligen framemot Lördagen. Har inte bestämt ännu vad som ska ske efter middagen men hittar säkert på något skojj!

Men nu ska jag gå och sminka mig kom nyligen ut ur duschen! Sedan måste jag iväg till bussen.

Ha en trevlig Torsdag!



Jag och älskling på våran 6 månaders dag, och titta jag var brunett haha!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0