små grodorna.

Äntligen är jobb veckan över och nu kan man se framemot en fullsmockad helg med massa massa kul hihi! För imorgon är det ju självaste midsommarafton. Bara för att vara pnegativ så från och med i övermorgon går vi emot mörkare tider igen *jippie* fast det märks ju inte på några månader. Har varit och storhandlat inför imorgon med Sandra idag och det blev en hel del mat haha. så nu är man taggad. Förövrigt har det varit en lugn dag på jobbet fanns nästan inget att göra så timmarna kröp fram, men tillslut fick vi iaf åka hem. Nu på kvällen har vi varit på restaurang jag, älskling, mamma och min styvfar. Åt en avkedsmiddag då dom åker ner till Grekland imorgon ska köra ut dom 03.30 sen blir det direkt hem och sova så att man orkar med att fira midsommar hela natten. Nästa gång man ser dom så väntar dom på mig och älskling utanför vårat hotell på Kreta hihi. Men det är 8 dagar kvar innan vi lyfter.
På Lördag är det som sagt premiär för SATC filmen och vi ska dit. Men först blir det middag med älsklings syster och svåger så det blir en helkväll. Vet inte vad jag ska ha på mig än men får väl se hur vädret blir. Vet inte heller hur man ska va klädd imorgon ska tydligen vara kallt men uppehåll så bara strumbyxor kan man glömma. Får se vad man hittar på.
På Söndag lär vi bara ladda inför en ny arbetsvecka den sista för mig där jag jobbar nu.

Så imorgon blir det lunch hos Sandra 16.00 och innan det ska vi fixa iordning mat och pynta. Senare på kvällen kommer detmer folk så blir det grillning och skojj. Haha och självklart smågrodorna runt midsommarstången. Nubben åker fram redan till sillen tjohej! Nya kameran följer med så ska försöka fota lite underkvällen och lägga upp sen.

Ha en trevlig midsommar allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0