sommaren är här!

hej hej!

Hoppas ni har haft en underbar helg i sommar heta Sverige. Helt otroligt hur skönt det är med detta väder man vill aldrig att det ska försvinna. Det enda som är jobbigt är att lokalen jag arbetar i blir så kvav när man jobbar men man måste stå ut. Har iaf fått ligga i solen en hel del nu dom här dagarna. Nästa vecka är det kort vecka, är ju lediga på Fredag! I Torsdags var jag, sandra och Malin på Top Shops VIP kväll. Var trevligt. Shoppade en svart spets kjol som jag älskar. HAr letat länge efter en ny kjol och det var även 20% rabatt. I Fredags var jag och älskling på middag hos min far. Satt ute och åt och det var super härligt. Behövde verkligen komma ut efter en hel vecka inne på jobbet. I Lördags förmiddag låg jag och älskling på min altan fram till 15.00. Så då han man få lite färg. Älskar att sola finns inte mycket som slår det. Bara ligga och steka med en mode tidning och något svalkande att dricka. Senare på kvällen mötte jag upp Sandra och Malin i Huddinge C, där handlade vi mat till grillningen. Tog oss sedan hem till Agnes där vi var hela kvällen, även Natalie kom dit. Så det blev tjejkväll. Alla samlades för att önska Agnes en trevlig resa då hon ska till USA i 1 månad man är ju inte LITE avundsjuk! Gud vad kul det skulle vara att få åka dit shoppa, sola och se på det fantastiska landet. (kanske möta på någon kändis med) men mest av allt saknar jag Thailand vill verkligen dit igen så jag och älskling har kommit överrens om att börja spara ihop så vi kan resa ner dit till runt nästa vår. Vill verkligen verkligen det! Men nu ser jag framemot 2 veckor i Grekland. 28 dagar kvar innan vi reser ner hihi. Men men...Idag har vi varit till Skärholmen och jag köpte en ny digitalkamera. Det blev en Nikon S210 den verkar bra behövde verkligen en ny digitalkamera. Så nu ska jag försöka uppdatera bloggen med mer bilder. Vi var även inne i köpt centrumet och shoppade. Älskling köpte lite kläder och jag hittade ett gulligt linne på CUBUS för endast 64 kr! Tror han i kassan slog in fel för på rea lappen stog det 79kr och han slog in 64 kr. Haha aja bara bra att få billigare så jag säger inget. Men nu måste jag hålla i pengarna igen ska även sätta över till mitt sparkonto inför Grekland. Vill ha med mig en hel del så man kan shoppa där nere. Väskor samt skor är ganska så mycket billigare där nere. Tyvärr så gäller det inte kläder men något billigare kan det vara, inte som i Thailand där skor kostade runt 40 kr styck! Så nästa gång man reser dit ska man ha en tom resväska med sig.
Efter shoppandet åkte vi till ett mysigt café som hette Café toppen, otroligt mysigt. Låg högt upp så utsickten var fantastisk! Jag tog en Greksallad och älskling en pastasallad. Satt i solen och åt samtidigt som vi njöt av utsikten. Personalen var väldigt trevliga. Så det cafeét ska vi återvända till.

Nu ikväll har vi inte gjort mycket. Har ätit middag och jag har pulat med min nya kamera! Imorgon är det tillbaka till jobbet igen ska även ta och gymma när vi slutat. Måste hålla igång träningen. Längtar redan till nästa Fredag och hoppas att vädret är som nu.

Kollade runt lite på nätet efter söta fodral till min Ipod och hittade två hemsidor som hade lite roliga fodral.

http://www.decalgirl.com/

image514image515

Älskar båda dom här fodralen super söta. På hemsidan finns det hundratals fodral till olika Ipods!

https://www.miniot.com

image516 image519

Otroligt söta fodral i trä som man kan få ingraverade med bokstäver och små meddelanden innut i. Perfekt att ge till en vän eller pojk/flick vän. Dom kommer även i en otroligt söt box.

image513

Kommentarer
Postat av: Agn

Jag har shoppat, jag har solat, jag har sett landet och jag har mott Justin Timberlake och Mike Myers LD PUSS PA DIG, haha . Vykort ar pa vag (L)

2008-06-14 @ 06:09:43
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0