värmen håller i sig.

Hej hej!

Kan inte sluta vara så lycklig över vårat underbara väder vi har haft nu i snart 2 veckor. Man blir så glad av detta så man vill ju aldrig att det ska regna igen. Fast på ett sätt kanske det vore bra med lite regn med tanke på hur många skogsbränder det har varit. I Fredags bran det nästan precis vid min vän Malin så det var rök dimma i hela kvarteret var ganska obehagligt, plus att det gjorde så att bussarna från henne inte gick då brandbilarna hade stängt av vändplatsen. Ja så i Fredags fick vi iaf skjuts ner till centrum då vi skulle in till krogen. Hade solat heladagen hemma med älskling så var super laddad och utvilad när kvällen närmade sig. Jag, Malin och Sandra drog till Nivå 22 haha är ett riktigt supar hak det men billig dricka perfekt för fökrök. Efter vi varit där en timme så åkte vi till den ny öppnade klubben Huset. Fast virrade först runt i 30 min för att hitta dit och det gjorde att vi kom för sent så dom hade hunnit börja ta inträde *suck* så fick betala 100 kr. Men till nästa gång ska vi vara där före 10.30. Sedan hade vi en super trevlig kväll. Träffade en massa studenter och röjjde. Runt 03.00 kom älskling och plockade upp oss då var man sisådär lagom dragen och helt slut i kroppen.
Igår var jag och älskling till Knivsta och hälsade på hans kusin som tagit lärar examen. Var där ett tag oh umgicks med hans släkt. Sedan var det tårta och presentöppning. Åkte därifrån runt 17.00. På kvällen var vi nere vid en sjö tillsammans med älsklings kompisar. Men blev inte långvariga då när vi kom dit var nästan alla påväg att dra igen haha så var bara dit och hem typ. Sen åkte vi till mig och somnade nästan på en gång. Han inte ens tvätta av mig sminket haha!
Idag har jag bara legat utei solen och myst medans älskling varit hem och fixat med bilen. Men han ska väl snart vara tillbaka. Kvällen lär bli lugn måste vara pigg imorgon när man ska till jobbet igen. Men nu har jag bara 3 veckor kvar och sedan blir det Grekland! YES. Snart är det ju midsommar också har lite planer på att vara hemma hos Sandra med en del folk och fira så hoppas på att det blir lyckat.
Men nu ska jag tillbaka ut i solen igen och steka, vill ju ha lite bränna inför Grekland!



 

Fotade lite innan utgång i Fredags, hade först på mig denna svarta klänning men bytte senare hemma hos Malin hihi. Tyvärr fotade jag inte den outfiten! Även min sötnos kisse fick vara med, han tycker det är så varmt ute nu!


None

Kommentarer
Postat av: malin

jättefina bilder!



ha en trevlig sommar :)

2008-06-08 @ 17:19:12
Postat av: Anonym

hej jag har världens största näsa ? haha

2008-06-15 @ 01:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0