aj som ***!

Hej på er där.

Har varit hemma några timmar men har inte orkat skriva. Har istället surfat runt och letat efter någon snygg trenchcoat. Vill ha en marinblå då det går snyggt ihop med både vitt och svart beroende på vad man är på för humör haha. Och vill ju även kunna ha den på sen vår och tidig höst och då kanske man inte har ballerina skor längre. Men tyvärr hittar jag bara i beaight. Det är ju också fint men vet inte hur bra färgen går med vitt blir dte tråkigt? hm...vill verkligen ha en finns för 399 på både Cubus och Gina tricot fast olika modeller. Prövade den på Cubus förut men gillade den inte till 100% så ska kolla in den på Gina med men som sagt bara i beaight (eller svart med men det vill jag inte ha)

Måste börja med projektarbetet malin har varit duktig och börjat skriva sin del så måste ta tag i det nu. Måste vara färdigt till runt den 19-20 mars så man hinner sätta ihop all fakta och så före utställningen vi ska på.
Förövrigt är jag klar med ALLT plugg fattar ni det? inget mer förutom den där veckan då jag ska läsa företagsekonomi men annars så har jag lämnat in allt wiie!

Dagen har varit som igår, vakna, äta, sminka, åka, jobba, (åka och sova), slappa...haha! bra dagar jag har hm.
Har iaf lyckats skära sönder typ 3-4 fingrar på vassa papper idag. Så har plåster nu. Hatar skär sår av papper det svider som tusan. Liten kul grejj som hände på jobbet:
Jag står vid (första hjälpen lådan) och sätter på plåster då jonny kommer fram till mig och frågar.

Jonny - Hur går det för dig då?
Jag - Ja hur ser det ut som det går? jag står vid första hjälpen lådan?

HAHAHAH han garvade och sa det ser ju ut att gå bra*host* (satt ihop med flera fingrarna då plåstrena kladdade ihop sig) LYCKAT!

Imorgon blir det jobb men måste skynda då malin ska komma efter hon tagit spruta ihhsh! stackaren. Men var duktig idag och tog det mesta men fick veta innan jag gick att det skulle vara reklam hm. Får springa iaf!
Sedan blir det stan. Hoppas det är lika fint väder som idag, fast helst något varmare! Mycket man ska spana in så lär ta ett tag får se hur mycket man orkar bara efter att ha jobbat hela dagen. Men älskar ju att shoppa så det finns inget man blir mer taggad av än det.

Nu ska jag göra middag (värma på räster mums? nej.) Sedan hoppa in i duschen. Kom på att det är Top Model ikväll så kan inte gå och lägga mig klockan 9. Men vill inte missa något avsnitt så får offra lite sömn.

image214

Kanske skulle ha sånna här plåster som ser ut som bacon? usch! ( dom finns på riktigt)

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0