Älvsjö mässan!

Idag var vi på älvsjö mässan för vårat projektarbete. Fotande en hel del bilder samt gjorde en statistik undersökning. Gick bara bra förutom att vissa människor hade en sån konstig attityd men så är det ju med snobbar som ställer ut sina djur. Sedan åkte vi hem till Malin och satte ihop den informationen samt skrev till lite. Till slut tappade vi alla 3 koncentrationen så beslutade oss för att mötas igen om några dagar och skriva klart allt. Sedan satte vi oss en stund i malins rum. Sara tog bussen hem och jag och Malin satte oss och tittade på Remember the Titans tills Nicklas kom och hämtade mig. Nu sitter jag här hos älskling och vi ska snart åka och fixa något att äta och sedan hem till mig där vi sover i natt. Imorgon har jag inget planerat älskling skulle kanske hjälpa sin syrra och bära lite saker då dom håller på och flyttar. Sedan på Tisdag blir det jobba jobba! Dessutom kommer ju den efterlängtade lönen då med!

P.S Missa inte Kenzas.se tävling där man kan vinna en snygg skinnjacka!

http://kenzas.se

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0