Back in his arms!

Älskling åkte precis han skulle iväg och hälsa på sin pappa som är sjuk. Saknar han redan men ses ju om någon timme igen! Igår skulle vi ha solat solarium och hyrt film ha men inget av det blev av. Åt god middag sen kollade lite Let´s Dance sen la vi oss isängen och myste och lyckades somna ops. Somnar alltid på en gång i hans armar man känner sig så trygg där. Vill aldrig vakna igen. Men det gjorde vi runt 00.00 ringde pappa (sent) och frågade om vi skulle ses så ska till hans nästa helg får se vilken dag det blir. Efter samtalet la vi oss i soffan och kollade på Miami Inc haha skit trötta minns knappt nått av programmet. Sen gick vi och borstade tänderna och hoppade i säng. Somnade omedelbart!
Så skönt att vakna vid hans sida och se han det gör hela min dag bra. Nu på morgonen har vi vara käkat frukost (tårta ha) som grannen kom över med SVULL! jätte nyttig frukost.
Ska strax ta och städa mitt snuskiga rum dårå tänkte passa på nu medans man är ensam. Sätta på hög musik så blir allting roligare. Senare ska jag åka till älskling han skulle plocka upp mig så måste göra mig iordning efter städningen. Blir nog en lugn kväll med wii och så skulle vi beställa hem mat antingen Thai eller grekiskt båda är så underbart gott! Även Ben&Jerrys glass som jag inte kan få nog av.
Igår disskuterade vi även grekland ska kanske åka ner dagen efter midsommar (22 Juni)  hah lyckat! Men man får ju komma iväg iaf ´sen blir vi borta i 15 fantastiska dagar. Vi ska nog åka till Rhodos en av alla grekiska öar. Och bo i Rhodos stad med underbar strand och massa shopping! wiie. Men först måste en del saker fixas innan det ska bokas.

Nu ska jag ta tag i det här stöket.

ha en underbar Lördag!




Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0