ballpump HAH!

Hej där!

Nu var man hemma igen och älskling har åkt tillbaka som traditionen är dårå. Gårdagskvällen var trevlig. Blev Space bowl med lite kompisar till mig och älskling. 6 stycken var vi. Gick dåligt för mig kom typ sist men spela roll det var ju bara på skojj. Efter bowlingen åkte vi hem till Robin och satte oss i hans rum, 6 pers i ett rum efter ett tag började syret ta slut haha! satt och skämtade om ett kudde som enligt sandra såg ut som en elefantkuk HAHA garvade ett bra tag åt det! Sen drog Robin upp något jätte gamalt som jag tydligen hade skojjat om och det var hans bollpump som jag hittade en gång under hans säng. HAHA hade tydligen (påverkad) garvat ihjäl mig åt att på engelska blir det ju ballpump (*typ*) haha skarttade lika gott åt det igen! Så min humor. Lite extra kul att den var undangömd under sängen. Efter att ha varit där och sett på äckligt spy hångel på youtube m.m så åkte vi till GP och beställde mat. Där blev jag ÄGGAD, japp jag blev ÄGGAD av några äckliga ungar som kastade ett råttägg på min väska! Som *tur* var så träffade dom väskan och inte någons huvud. Fattade först inte vad som hänt tills någon sa att det var ett råttägg på marken. Tyvärr hade skit ungarna redan hunnit springa en bra bit innan någon reagerade!

Vi tog sedan hem maten till älskling. Där satte sig alla och åt och så såg vi film, någon Transporter 2. haha inte direkt min film smak men den var helt okej! Kvällen tog slut runt 02.00.


image236
Kul att få det på sig *NOT*!

Idag har jag varit med älskling, Robin och Sandra kom förbi och hjälpte till att köra dom 3 tvättmaskinerna till skroten. Innan det åt vi pizza och såg Transporter 1 haha! Dom åkte sedan hem. Mer än så har inte hänt skönt med en lugn Söndag. Imorgon är det plugg igen *suck, vet inte om man kommer orka med den där kursen men ska försöka iaf. Måste även åka till Farsta C och köpa saker som jag ska lägga i älsklings Påskägg hihi! Han kommer få ett mega stort ägg vet inte vart jag ska gömma det där det inte syns men jag ska fundera ut nått!


Hoppas ni hade en bra helg nu ska jag dricka mitt te som mamma nyss kom in med, sedan blir det plugga projekt samt skriva klart inbjudnings korten till studenten.

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0