Been there done that.

Skola idag var det ja. Gick upp klockan 09.30. Var riktigt tungt att komma ur sängen men till slut så kom jag iaf ur den. Is kallt i rummet och gosigt varmt under täcket lättare att ta sig till jobbet 04.00 då vet man ju att man iaf får betalt för mödan. Vädret ute taggade ju inte en att gå upp heller. Trodde först att jag missat bussen så en for förbi mig när jag nästan avr framme vid hållplatsen. Såg inte nummret på den så ringde ett nödsamtal till Malin. Som tur var så var det inte den bussen jag skulle med. I skolan var det sådär. Fixade en del betyg. Ska ta med böcker imorgon som ska lämnas in. Skulle villja bränna allt istället men tyvärr så går ju inte det. Är så trött på skolan dom här veckorna har fått en att smaka på "vuxen livet" ett liv utan att sitta och lyssna på lärare och tråka i skolbänken. Har ju planer på att plugga vidare senare men vet inte om jag någonsin kommer känna mig taggad igen dom här åren har sugit ur allt intresse för skolan som någonsin funnits. Men det är bara 3 dagar till på den här kursen. Sen är det inget mer (förutom projektarbetet som jag ska plugga ikväll).
I slutet av dagen började det snöa *dubbel suck*. Vad är det här för väder? Man börjar ju fundera på om man ens ska bo kvar i det här landet. Däremot så njuter man ju 100 gånger mer när man väl är där nere i solen än om man skulle bo där året runt. Människan tröttnar ju så fort, aldrig nöjda.
Hr planerat Grekland nu blir antagligen 2 veckor.Varpå 1 vecka då vi alla fyra är nere jag, älskling,mamma och styvfar. Den andra veckan åker mamma hem för att ta hand om missarna. Jag tänker iaf vara kvar en vecka till efter det men älskling var lite tveksam haha! Han sa till mig att det skulle ju kännas tryggare om man hade några vuxna där? Han är 21haha. Lilla fegisen säger som agnes sa det värsta som kan hända är ju att man blir styck mördad eller liknande. Och det kan ju ske även om mammsen är där!
Nej jag ska ligga och steka 2 veckor för det är jag värd efter dessa år av slit i plugget!

Imorgon kanske jag åker till Farsta C för att köpa älsklings påskpresent till ägget hi. (sällskap *blink*) Gav inget till varandra förra året men pratade om det iår så beslutade vi att göra något skojj. Men får se hur vädret är och om jag har lust!
Annars tar jag det i övermorgon.

Dax att plugga projektarbete.

Love minna

image237

jag steker i Lanzarote UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0