Buss 144 mot Gullmarsplan.

Hej!

Skriver ett kort inlägg nu ska strax sticka iväg till bussen men ville ha lite ny musik på Ipoden så kunde lika gänra kladda lite här då under tiden haha!
Sov super gott inatt känner mig verkligen utvilad synd att vädret är så trist vet inte om man ska ha vinterjacka eller vårjackan eller väst? Snöade lite nyss men tror jag tar min vårjacka iaf orkar inte ha vinterjackan.
Längtar efter sommaren nu mer än någonsin, har ju köpt väskan somsagt så nu ska jag bara forsätta, ska köpa en marinblå kritsträckrandig skjort/klänning har sett många som har en sån från H&M tror jag så ska dit och kolla. Så snyggt med bara den och ett midjeskärp och ballerina skor MYS! Men ska ju även köpa lite annat.
Men idag blir det långkallingar och jeans ha. Har alltid långkallingar vår/höst/vinter för jag fryser så himla lätt sen är det skönt också. Sist gick jag med dom in i April/Maj haha blir en vana men iår ska jag nog försöka sluta ha det liite tidigare!
I vilketfall så ska jag snart iväg till bussen sen tåg och sen buss igen. Ska ta 144 från Älvsjö mot Gullmarsplan. Och hoppa av vid Enskede Rackethall. Efter intervjun ska jag och malin somsagt till skolan och hämta mössor. Hoppas verkligen att dom blev bra.
Efter det ska jag kanske försöka ta mig till centrum och sola men vet inte om jag orkar måste deesutom betala för att komma in på deras toa och sminka av sig 10 kr kul. aja vi får se!

Men nu är det time to go, ha en bra dag allehoppa skriver lite senare igen!

image210 image211

Den här skjortklänningen från H&M samt det vita breda midjeskärpet från Gina Tricot kan jag tänka mig som en perfekt sommar outfit!

Love minna


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha då är du inte ensam om att ha skjortan^^

2008-03-03 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0