DO THE FIRE!

Haha det är bara jag och Malin som fattar överskriften! La precis på telefonen efter ett låångt samtal med min söta malin. Hon skulle kolla på sin telefon hur länge vi pratat men det gick inte att se eftersom mätaren börjar om vid ett visst antal minutrar så pratade väl över 1 och en halv timme! fattar inte vi träffades ju idag vad snackar vi om? ALLT verkligen allt mellan himel och jord. Det var allt från en håla i jokkasjäärvii till att prata om bambooörhängen och hur man förstår sig på salmonella? HAHA asså vi är bara så bäst. Så nu är mitt öra helt varmt trodde nästan telefonen hade växt fast i örat men den gick att ta bort fortfarande! hoho.

Imorgon är det dax för jobb igen 04.15 som vanligt. Får se hur det går hoppas dagen inte blir alltför körig. Har inga fler planer denna vecka förutom jobb Onsdag, Torsdag och kanske Fredag. På Torsdag eller Fredag ska jag och Malin in till stan och shoppa. Malin ska köpa ny krog outfit inför Fredagen. Jag ska kolla på skjortklänning, ballerinaskor, midjeskärp, krogväska, (alt. krogoutfit) söta sommarklänningar, koftor m.m! Även smycken.
Sedan på Fredag blir det utgång med Malin och Agnes möjligtvis någon mer vem vet. Vi ska till en underlig krog på Söder som jag och Malin var på en gång för länge sedan hah! Får se om vi drar vidare senare.  Innan det blir det middag samt förkrök hos malin som har FF.

Nej nu måste jag i säng skulle ha gått och lagt mig halv nio men som sagt tiden bara rinner iväg när man har kul. Men ha det så bra allehoppa tänk på mig om ni vaknar till eller går och lägger er klockan 04.15 imorgon bitti för då står jag på benen och ska ut i det mörka ruggiga vädret woho *not*.


image212

Haha söt telefon va? Kanske vi ska skaffa varsin sån malin ;)

Love minna

Kommentarer
Postat av: Malin

DO THE FIRE, DO THE FIRE, DOOOO THHHEEE FIIIIRRREEE! Så bäst och så VÅRAN humor, mahaha! Hihi söt telefon, det skulle nog vara skönt mot örat att ha en sådan ;D

2008-03-04 @ 00:13:07
URL: http://www.malinforsbergs.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag fattar oxå Do the fire ;D Ni två alltså!

btw, agnes har inget förkrök på fredag .. och inga kontakter *blink*

2008-03-04 @ 11:00:52
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Svar Malin: HAHA japp XD ja verkligen mysigt ludd mot örat haha :D

Svar Agnes: hihi ja man måste se rörelsen för att förstå XD!

okej okej ^^ aa men får se annars blir det ju bra med oss 3 bara :D

2008-03-04 @ 17:08:13
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0