grekland here i come!

Nu är Grekland bokad till slut haha! Jag och älskling har disskuterat fram och tillbaka vart vi ville bo. Antingen låg det för långt bort eller så var det inte tillräkligt snyggt och blabla. Är faktiskt svårare än vad man tror att komma överens om ett hotell eftersom båda har olika åsikter och ideér. Men nu är det klar. Blev ett ganska så litet hotell med 30 rum mys! 100% havsutsikt samt stor pool just how i like it! Lägenheten har ju kök och sådär också eftersom vi blir borta 2 underbara veckor. Längtar så grymt mycket dit. Men först blir det studenten och jobba så man har råd att shoppa där nere samt äta gott.

Gårdagen var trevlig. Blev bio efter vi käkat middag hos älskling med Robin,sandra och Kalle. Vi såg 10 000BC var faktiskt helt okej men inte riktigt som jag hade trott att den skulle vara. Ikväll blir det lugnt får se om vi åker och hyr någon film eller så. Imorgon kväll ska vi på påskmiddag hos pappa. Sen på Söndag ska älskling hälsa på sin pappa och jag ska på utställning med malin och sara för projektarbetet.
Så ser helgen ut. På Tisdag ska jag jobba blev glad när bossen ringde behöver verkligen pengarna! Kanske jobbar hela veckan ut om dom behöver mig.

Nu ska jag äta massa godis haha fick ett till ägg av mamma så kommer nog räcka hela året allt det här snasket!

image241

Där kommer jag ligga mellan den 28 Juni-12 Juli! hihi.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Kul :D:D du kanske har sagt det förr, men vart i Grekland ska ni? :)

2008-03-21 @ 20:18:50
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Agnes

btw, tider inför onsdag om du inte har nåt för dig finns i min blogg ;D

2008-03-21 @ 21:01:40
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Ja det ska bli super härligt! Vi ska till Kreta och närmare bestämt Rethymnon stad.

Okej :D ska jobba på Tisdag får se om jag får fler dagar på det sen, men om jag inte jobbar kommer jag!

2008-03-21 @ 21:26:09
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Agnes

Okej, fan va härligt :D:D ! mina usa-biljetter är oxå bokade, fan va najs det känns :D:D

okej ^__^

2008-03-21 @ 22:20:42
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0