I´m stark!

Hej, ja som tradition så har jag då inte hunnit skriva så mycket den här helgen heller men kan ju bero på att jag inte haft tillgång till någon dator. Solandet i solarium har visat resultat har fått komentarer om att jag är brun och tycker det själv med men ska sola mera iaf vill ha en bra grund inför Grekland. Blir nog Onsdag nästa gång. Åhh Grekland Grekland Grekland ta mig dit nu vill flyga långt bort med honom bara vi ingen annan och bara vara i varandras armar. Äntligen får jag ha dig hemma då äntligen! inte är du borta något mer från mig. 2 månader kvar på den där skiten som håller dig så långt bort. Men jag väntar på dig här och det vet du. Saknar dig!
Var och hälsade på dig idag det var så himla skönt att få se dig igen. Även om det bara var en ynka timme i iskallt väder på en bakgård så var det värt det till 120%. På Torsdag hoppas jag du är hemma igen.

Igår var jag som sagt hos pappa. Blev middag och såg melodifestivalen för förstagången det här året. hela programmet hehe! Fy vad alla är dåliga fel gick vidare oxå om någon nu måste gå vidare. Gick och la mig tidigt var riktigt trött men det var skönt så nu känner jag mig lite piggare. Är ledig hela veckan så ska sova mycket!
Men har lite annat som ska fixas också.

- Student inbjudningskorten!
- Ringa om betyg!
- Projektarbete!


Annars har jag inte så mycket planerat inför veckan. Kanske utgång på Onsdag var lite snack om det iaf vore skojj!
Sen ska jag ta mig in till stan men kollade mitt konto nu och det är inte mycket kvar. Så kanske blir tvungen att vänta med det jag vill köpa till slutet av månaden. Då lönen kommer.
Ikväll händer inte heller mycket blir nog TV och slappa. Behöver verkligen lugn och ro. Kanske ska installera The Sims som jag har lånat av Malin med har inte hunnit det under dom här veckorna!

image222

Björns Gustafsson var inte med i melodifestivalen i Lördags och det gjorde ju programmet ännu sämre eftersom det var han man väntade på. tydligen hade han uttalat sig om varför han inte var med och då hade han sagt att det redan var bestämt sen i Januari. Tyckte det var så trist att fula Luuk försökte imitera honom och dra liknande skämt riktigt tråkig!

Men nu ska jag gå och ta något att äta!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Minna måste kolla Agnes nya frisyr :D Lagt upp bild i bloggen xD

2008-03-10 @ 00:04:53
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0