Köttfärssås.

Idag är det Lördag (om du inte visste det ha) Igår var det Fredag. Har inte hunnit skriva eftersom jag varit hemma hos Malin sen igår eftermiddag. Åkte direkt efter jobbet. Är ledig en vecka nu det ska bli skönt faktiskt. Jobbat i ca tre veckor fram och tillbaka så ska vila upp mig lite nu fram tills vecka 12 då det blir plugg en vecka åter igen.
Gårdagen var okej fast den blev lite knasig haha. Var hemma hos malin och även agnes kom dit. Vi gjorde köttfärsås och spaghetti. Eller jag gjorde väl köttfärsåsen fast agnes och malin var duktiga och hackade ner grönsakerna (samt gjorde drinkar). Sen blev det förkrök och iordning fixande. Agnes kunde inte följa med då hon ska spara pengar men jag och malin drog in iaf. Fast var bara inne i 10 min, japp du läste rätt! Gick bort till hirschen men eftersom vi hade missat den bussen vi skulle ha tagit kom vi inte in fören 11.30 och då kom man inte längre in på gästlistan *suck. Ingen av oss var taggade längre och orkade inte gå bort till Kitten eller Vibe så vi tog sista natt tåget hem. Dessutom hade jag haft ont i huvudet hela kvällen och malin började få det lite smått. Har kommit fram till att om man har varit uppe sen 04.15 ska man inte ut samma kväll. Men nu vet jag det iaf hi!

Idag var jag och Malin och solade i Stuvsta. Det var skönt som vanligt dom har finare solarium där samt bättre musik men det är dyrare än där jag solar i vanliga fall. 40 kr för 10 min hos mig kostar det 30 kr för 15 min! men men...sen åkte jag hem! Och nu ska jag snart åka till pappsen. Där blir det middag sen sover jag över (inte gjort det sen, sen aa länge sedan säkert över 1 år) Imorgon ska vi alla 4 ta sällskap ut till drottningholm och hälsa på älskling. Jag blir nog kvar där sne ett tag beroende på hur lång permis han får.
På kvällen ska jag nog inte göra något speciellt om det inte händer något skojj.

Men nu måste jag till bussen.

P.S i Tyskland kan man sola gratis på ett solarium det enda kravet är att du går med på att sola helt näck och bli filmad av en webb kamera? HAHA! Sajten har blivit väldigt poppulär här kommer en het bild *NOT*

image221

(jag var tvungen)

http://www.yttermera.se/resor/reseskildringar/sola_solarium_gratis.html

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

minna, vad hette den där bloggen ni snackade om? typ maria88 lr nåt?

2008-03-08 @ 21:55:38
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

marie88.blogg.se heter hon :P!

2008-03-09 @ 15:11:32
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Saddie

oooo =/ de där hade jag mått bättre av att inte se... ska äta middag nu =S

2008-03-09 @ 17:59:25
URL: http://saddie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0