lönen är här!

Jippie äntligen är lönen inne på kontot! Så var man inte lika pank längre. Måste verkligen försöka hålla i plånboken nu så jag har pengar till Grekland. Lever heldre lyx 2 veckor och sliter ihjäl mig här hemma hah!
Min natt har varit helt störd, länge sedan jag sov såhär konstigt. Gick och la mig klockan 22 för att sedan vakna och tro att klockan är 4 och att jag försovit mig. Springer ur sängen och börjar klä på mig. Då hör jag röster i vardagsrummet, det är mamma som fortfarande är vaken? huh...inser då att jag bara sovit i ca 50 min HAH. Så det var bara att lägga sig i sängen igen. En timme senare vaknar jag igen med samma anfall av att jag försovit mig. Men denna gång kollar jag noga på klockan först! Sådär fortsatte min natt tills det verkligen var dax att gå upp hehe!
Lyckades sedan missa bussen med 1 minut HURRA jag älskar busschaförer som åker förbi hållplatsen och ligger före tidtabellen. Så där satt jag i 30 min lagom kul! När bussen äntligen kom laddade jag för att ge busschafören en rejäl utskällning varför sl inte kan hålla tiderna. Men tror ni inte då att för första gången ever går jag på bussen och chafören ser så himla glad ut ? Han ger mig ett stor leende och kvittrar fram God Morgon, aha nu hade jag ju inte mage att ställa mig och skrika på honom så jag klämde fram ett god morgon hämnades med en liten ond blick och förvirrad satte mig ner på närmsta säte. >Tänkte sedan efter att varför ska jag förstöra denna glada mans humör bara för hans kolega lämnade kvar mig på en busshållplats i 30 min? Det lät inte rättvist så jag lät det hela helt enkelt rinna ut i sanden. Synd att det inte var en grinig busschaför...

Förövrig har dagen varit snöig och kall. På jobbet rullade allt på somvanligt förutom att dagen var lite extra slitig då det har varit påskhelg och allt har samlats på hög. Efter jobbet åkte jag till Haninge C för att spana studentklänning...reslutat? noll. Fann inget annat intressant så lönen ligger fortfarande oanvänd på kontot.
Men imorgon blir det stan tsm med Malin och Sandra innan vi ska hem till Agnes för pirates maraton haha! Dessvärre måste jag hem runt 5 för att komma i säng. Ska nämligen jobba Torsdag, Fredag.
I helgen blir det nog utgång har snackat en hel del om det. Så får se om inga fler hänger så blir det party trion på nya äventyr.

Nu ska jag nog hoppa i säng ska upp runt 8 imorgon för att hinna in till stan. Det dumma är att vi ska mötas tio i elva och jag kommer in antingen 20 över eller 10 över hm...får se hur jag gör med det problemet!

Love minna

image246image247

Dom här fina studentklänningarna har jag hittat, den första är från Miss Sixty och den andra från Twist&Tango.
Älskar båda men dessvärre är prislappen lite för hög.

Känns inte som man kommer hitta någon studentklänning så får väl sy om ett lackan som mamma sa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0