nattbuss och lycka!

hej på er!

har inte skrivit sen Onsdag eftermiddag har haft fullt upp och inte varit vid datorn. Blir en kort sammanfattning av utgången i Onsdags.

Som sagt så var jag ute på Lill-Lördagen med Sandra och Malin. Först blev det en super god middag hos Sandra med förkrök och Top Modell. Riktigt mysigt. Tog sedan 22.30 tåget in mot stan. 360 blev det hade inte varit där innan men det var ju faktiskt ett trevligt ställe. Dom hade kareoke och boxning typ haha. Eller det var en hoppborg och dom som boxades hade mega handskar på sig. Jag själv prövade aldrig men Malin och Sandra gick en match. På krogen mötte jag killen som äger vår pizzeria som jag och älskling alltid äter på haha. Världen är liten. Han var trevlig och bjöd mig på en drink samt lakrits shott MUMS! Var kvar till 02.30 sen tog vi nattbussen hem. Förstod inte riktigt men blev ganska påverkad så mådde super illa oå bussen. HATAR NATTBUSSEN! Dom kör som idioter och jag blir lätt åksjuk. Efter bussen gick vi hem från centrum, en bit att gå. Hjälpte inte så mycket kände mig inte så mycket mer nyckter sen men men...somnade tillslut hemma hos malin efter en nattmacka hehe!

Igår kom älskling hem så efter att jag smygit upp och duschat hos malin medans hon sov så åt vi frukost tsm sen åkte jag och mötte älskling i centrum. Vi åkte hem till mig. På kvällen så mötte vi hans syster och tog bilen  av henne. Hon är gravid så fick titta lite på bilder samt se hur långt dom kommit med sitt hus. Dom är verkligen så duktiga! Efter det bar det hem igen, hyrde film och åt chokladpudding samt chips med dipp! Super mysig kväll.

image230 mumsigt!

Idag har vi varit i Farsta C efter att ha sovit ut ordentligt. Där köpte jag en trench coat. Från Gina Tricot. Har prövat den tidigare men då kändes den inte rätt. Men har inte hittat någon bättre så köpte den och nu när jag kom hem kändes den faktiskt bra. Hade en annan färg än vad den var i affären så trivs bra med den just nu! (bilder kommer sen) Köpte även en bikini för bara 30 kr hihi. Prövade massa skor och ville ha flera par men ska vänta på lönen nu har jag 600 kr kvar på kontot. *not good*

Imorgon ska älskling till sin pappa på morgonen. Sen på kvällen vet jag inte vad vi hittar på. Ska kanske städa under dagen då mitt rum är skabbigt igen. (jag som skulle hålla efter) så man slipper göra en stor städning varje gång.

Ska återgå till älskling i soffan nu, men ha en trevlig helg alla så hörs vi snart igen!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0