Om 2 månader!

Om 2 månader så kommer det ha varit 3 dagar efter min student! Fatta att det är mindre än 2 månader kvar bara wiee. Som sagt så var jag på arbetsintervju det gick bara bra. Hon skulle höra av sig sedan. Verkar vara ett ganska så tufft jobb men bra att få lite nya erfarenheter. Vill bara inte bli kvar där som hon chefen varit. Hon började sommarjobba där och nu har hon varit kvar i 20 år haha shit! Nje så vill jag nog inte bli men 6 veckor är helt okej!
Efter det så åkte jag till Älvjö och mötte Malin vi åkte sedan till skolan och hämtade studentmössorna. Dom var helt okej allt var rätt skrivet tyckte däremot inte riktigt om modellen såg lite ut som en kokmössa hah men det är ju bara 1 dag i livet. Nu är vi i skolan och väntar på Agnes sedna ska jag åka med dom till centrum och sola. Malin och Agnes ska vidare in till stan. Ikväll händer inte mycket ska bara slappa för dagen efter ska jag upp 04.15 och jobba.
Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

glassen fanns inte i sthlm lr huddinge heller :(

2008-03-03 @ 20:17:06
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Nej men skit konstigt kollade även inne på Fridhemsplan samt konsum här. Den finns ju på bild men inte i frysboxwn :(!

2008-03-04 @ 17:09:13
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0