Onsdag.

Idag är det Onsdag, dagen före skärtorsdagen. Eller som Malin sa Emodagen haha Skär-Torsdag HAHA!
Blev klara med företagsekonomi kursen redan idag, känns bra att man tog den iaf kanske behövs i framtiden. Så imorgon är vi lediga, eller vi är lediga ända fram till studenten förutom den 4/4 då vi ska redovisa projektarbetet. Kommer nog bli en lugn påsk iår. Har inga planer på att dra ut på krogen eller liknande. Ska på påskmiddag hos pappa med älskling på Lördag. Imorgon kväll är vi bjudna till Linn kanske åker dit. Sen får vi se vad som händer. På Måndag ska jag ringa bossen och fråga om jag kan få jobba lite dom här veckorna. Måste försöka få ihop så mycket pengar som möjligt fram till Grekland resan. Nästa vecka är det lön/studiebidrag vecka wiie! Får se om jag får in mina pengar nu men ska minst ha betalt för 2 dagar i December. Så nästa helg hoppas jag på utgång dårå hihi slösa lite pengar på en gång.

Nu i eftermiddag ska jag städa, ser ut som jag vet inte vad här i rummet. Ska även ta mig en skön dusch och måla naglarna. Sen ikväll kommer älskling hit och så är det Top Modell klockan 21.00 får inte missa!

Nej nu ska jag hämta dammsugaren!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0