Osminkad.

Hej hej!

Ja nu är det ca 1 timme kvar innan jag måste gå hemifrån. Har packat det mesta nu men man kommer oftast på saker sen iaf. Älskling har nu åkt ifrån drottningholm och ska spendera natten på LSS.  Imorgon får dom förhoppningsvis åka hem på morgonen. Dom skulle förska bli klara så fort som möjligt.
Ikväll blir det middag hos Sandra som sagt hon skulle tydligen göra Lasange hihi det är gott! Sen blir det förkrök.
Får se om det är något folk ute ikväll känns inte som om det skulle vara en kotte ute men måste ju finnas några lediga eller supsugna människor ute iaf! Annars får man ha dansgolvet för oss själva wiie.
Är helt omsinkad just nu tycker inte om det men iofs bra för huden. Ska inte sminka mig förens hemma hos malin.
Så nu vet ni hur min kväll kommer se ut, hoppas ni får det liga trevligt även om ni inte är lediga som jag moaha!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnöt!! Ja har spelat zombie idag, inte klokt hur trött man kan bli!! Hoppas att du mår bättre :P Nästa veckan ska jag sova i stugan några nätter, du får gärna sova med mig om du inte har något bättre för dig så får du se hur jag ska bo! Ha de bäst

2008-03-13 @ 18:49:48
URL: http://saddie.blogg.se
Postat av: minna

hej hej gummsan!
jadå jag mår bara bra var lite bakis men var inga problem sen, (spydde ej)
aha okej :D jo det kanske jag kan göra, hr ju ändå skola så! Men kan ju prata mer om det sen XD puss

2008-03-14 @ 19:25:50
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0