Påskägg.

Hej hej!

Jag gillar verkligen påsken. Vet inte riktigt varför men tror det kan bero på att jag minns hur det var när jag var liten. Då mamma gömde påskägg och med spänning gick man runt i lägenheten och letade. Hon var så rolig då hon gömde flera ägg och la lappar i med ledtrådar som en skattjakt haha. Så till slut kom man fram till det riktiga ägget. Påsken är härlig också för att då vet man att våren är påväg, inte för att vårat väder vill ha det så men vintermånaderna är iaf över och äntligen kommer april. Mamma plockar fram vårgardinerna i fina färger, man pyntar och påskriset med videung är så himla fint. Jag gillar helt enkelt påsken!
Från och med 1 April är det 30 dagar kvar för mig som student sen är det slut. Längtar så himla mycket att få stå där den stora dagen med fin klänning och studentmössan med nära och kära och få fira att skiten är slut!
Men som sagt det är ett tag kvar tills dess..

Dagen har varit helt okej, började kvart i ett så sov fram till halv elva. Sedan fick jag skjuts till skolan. Hade kanske 2 timmars lektion som flöt iväg relativt snabbt sen fick jag och Malin skjuts till centrum. Där tog vi tåget. Jag hoppade av i Farsta då jag skulle till Farsta centrum. Där köpte jag påskpresent till älskling. Kan inte skriva vad jag köpt då han brukar kika in här i min blogg men det var lite saker iaf hihi. Köpte även ett spets linne i svart till moí samt en till bikini för endast 30 kr, man måste ju passa på!
Så nu har jag fixat klart med påskäggen och har satt mig här för att plugga mer projektarbete. På Torsdag ska vi alla träffas och sätta ihop det vi har samt disskutera en del om hur vi ska göra med resten.
Imorgon har vi 2 timmar lektion på förmiddagen sen ska jag bara hem och slappa. Älskling kommer hem på kvällen och sen åker han över till mig.

Ikväll blir det tacos till middag MUMS! Ska nog även fixa naglarna vill ha något nytt hihi.

image238

- Spets linne, Svart. Gina Tricot 149 kr.
- Bikini. 15 kr/ del.


Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0