Påsken 2008 är över.

Snön den bara vräker ner utanför mitt fönster om jag inte visste att det var Mars så skulle jag nog gissa på att det var julafton imorgon. Men icke nej för det är bevisat att det här landets väder är helt uppåt väggarna fel. En grön jul och en vit påsk? ursäkta men snart tar jag mitt pick och pack för att bo på en öde ö någonstanns där man åtminstone kan lita på vädret. Jag hatar inte snö, snö kan vara kul åtminstone om man är i en skidbacke. Men när man kommer hem med sin nya vårjacka och planer för att handla sommarkläder då är snö det sista man vill se!
Får hoppas vädret vänder snabbt vill se våren igen och känna varma vindar samt små knoppar i rabatterna.

Dagen har varit super lugn. Sov fram till halv tolv sen har jag och älskling bara latat oss vid tv:en och ätit en massa påskgodis. Om ett tag ska han åka tillbaka till lumpen. Jag ska fixa lite inför imorgon sen bäddar jag nog ner mig. Ser inte framemot att gå upp klockan 04.15 imogon igen och möta snöyran...BURR! Men vad gör man inte för att dom små slantarna ska skramla in på kontot i slutet av månaden? ska även skälla på min chef imorgon igen, har fortfarande inte fått betalt för det jag ska blir sur sur sur!

image243
Ge mig våren tillbaka!

Hoppas ni haft en trevlig påskhelg iaf i vårat skumma klimat, längtar till nästa helgen då hoppas jag man får dansa lite!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0