Psykot var Gollum ur sagan om ringen!

Jaha men va kul jag satt precis och skrev ett långt blogg inlägg och vad tror ni händer? jo datorn fuckar sig så nu blir det här kort eftersom jag inte orkar skriva om ALLTING IGEN!

Igår var jag hos malin vi hyrde två filmer samt bunkrade upp med en stor godisskål samt chips och jag köpte cola (malin var nyttig och drack vatten) Jag och Agnes hittade även våra Cornetto citron glassar när vi var i affären. (mötte agnes i centrum hon hade ingenting för sig så hon gjorde sällskap med mig och malin innan hon gick till Natta). Filmerna vi såg var Creep och House of Wax som jag såg för 2 år sedan. Vi började titta direkt efter CSI. Creep var sådär jag var såklart rädd som vanlig och malin skrattade. Men efter ett tag började även jag förstå det komiska i det hela. Handlar om en mördare som lever i Londons tunnelbane system där kidnappar han folk och opererar på dom. Han "leker typ doktor" och opererar utan bedövning blabla. Filmen hade varit bättre om dom inte had gjort psykot så overkligt såg nästan ut som gollum ur sagan om ringen. House of Wax var bra precis som jag tyckte sist. Men inte lika läskig då man var beredd på vad som skulle ske. Och vem som skulle överleva.

image228
ur filmen creep.
(den förra bilden var fel, den var ur filmen pulse som jag också har sett iofs haha)

Idag har jag och Malin varit i Haninge C efter att vi två och Agnes varit till ungdomsmottaningen i onödan då dom tydligen var tvugna att beställa tid. (fast det var öppethus) jaja. I centrum köpte jag inget förutom en sjal som jag satt på väskan blev bra. Det vr malins tur att hitta saker den här gången. Men glad är jag för det, jag sparade ju pengar för en gångs skull. Efter shopping rundan åkte jag hem och malin till tandläkaren.

Imorgon ska jag sola på dagen hihi. Sen på kvällen ska jag till Malin och fixa iordning sen ska vi till Sandra på förkrök/middag. Sedan blir det krogen. Är ju Lill Lördag wiie! Får se vart vi drar. Har ingen aninng vad jag ska ha på mig. Har flera krogoutfits jag inte ens har använt men vill inte ha dom ändå...hm!
På Torsdag kommer älskling hem på morgonen så ska väll till han sen på dagen när beror på hur man mår ha!

Nu ska jag fortsätta nörda mig (Malin och Agnes vet vad jag gör hihi)!

Love minna

P.S snart får jag hem Sex and the city igen hihi då ska jag se om allting igen riktigt nördig! JIPPIE.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA malin vet vad minna gör :D haha, hoppas det går bra :P mahaa

2008-03-11 @ 19:48:11
URL: http://www.malinforsbergs.blogg.se
Postat av: Agnes

Agnes vet nog oxå vad minna gör x''D
Hopp hopp! Klå Melissa ! (A)

2008-03-12 @ 09:17:39
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0