Rädding!

Hej på er!

Som vanligt har jag ingen tid att skriva på helgerna, senast jag skrev var i Lördags förmiddag och nu är det REDAN Söndag kväll hm.
Älskling är tillbaka i sunk lumpen och ska vara där till näst nästa Söndag så jag är inte på toppen humör TUR att man har sina vänner speciellt du Malin alltid min söta sötaste får mig på så bra humör! Pratade precis i typ mer än 1 timme igen haha vill inte se telefonräkningen sen.
Ska iaf kort sammanfatta denna vita helg (för en gångs skull). Känns bra att inte ha supit har inte ens tänkt på det tiden flög iväg iaf!

Lördag kväll.

Efter att älskling kommit och hämtat mig så åkte vi och beställde Thai mat MUMS! Sen åkte vi hem till han och dukade fram allt och satte på TV:en. Efter den underbara middagen kunde knappt sluta äta. Så åkte vi iväg på bio. Efter vi hämtat ut billjetterna på Heron ciry så mötte vi Nikkie samt Sandra från min klass. Nikkie har blivit mamma men bebisen var hemma. Sågs bara snabbt sen skulle dom iväg och handla godis. Alla skulle se samma film Jumper. När jag och älskling hade slagit oss ner inne i biosalongen och suttit där ett tag så ser jag nikkie och dom igen haha tydligen så hade dom platserna bredvid oss? av alla platser i en biosalong heh. I vilket fall så var filmen faktiskt riktigt bra har hört att den ska vara dålig. Men jag och älskling gillade den skarpt lyckligt slut är ett måste! Efter bion så åkte vi hem till honom och sov.




Söndag.

Idag vaknade vi ganska tidigt runt 09.30 riktigt duktiga båda var pigga så vi satte fart och gick upp och gjorde en stor frukost. Älskling var bara tvungen att åka iväg och köpa hem bröd. Efter frukosten bestämde vi oss för att dra iväg till Skärholmen C som vi har blivit stammisar i typ heh, nej men kan nästan alla affärer där nu! Men det var trevligt, älskling köpte nya sommarbyxor riktigt snygga hihi han ska även köpa en ny piké tröjja samt skjorta som jag tyckte var super fina. Jag däremot gick runt och kollade men hittade inte direkt något känns som jag inte letar efter något speciellt. Förutom ljusblå jeans samt vita och ballerina skor men ballerinaskor finns det inte så mycket av än i affärerna. Precis innan vi skulle gå vandrade jag in i en affär full med snygga skinnjackor samt pälskappor. Lite skumaffär men när jag strosade runt där fick jag syn på väskan med stort V! En super söt krit vit väska med allt jag ville ha så den köpte jag 400 kr kostade den men det var inge snack om saken väskan var MIN! Så nu har jag min sommarväska. Kommer foton på den sen. Däremot finns det hål gjorda för att trä ett band eller sjal liknande igenom runt väskan så ska köpa något fint sånt till den sen.
Efter shopping rundan åkte vi till MAX oxh åt hamburgare maha jag skulle vara nyttig och ta minimorötter men älskling beställde in pomfritt samt milkshake till mig så då åt jag det med, får lust att börja gymma igen!
resten av kvällen spenderade vi hemma hos honom och spelade Wii det är så himla kul. Lär tröttna snart men än sålänge så! När vi var hemma hos honom så satt jag och läste på hans studentmössa från förra året. Då upptäckte jag att dom som gjort den skrivit fel. Älskling gick Omvårdnad/Räddning inte RÄDDING! haha stackaren synd attdet var ett år sedan för sent nu att ändra på det, ska verkligen kolla NOGA på min mössa iaf! Sedan runt 20.00 kom hans lumpar kompis och hämtade oss och skjutsade sedan mig ända hem. Fast älskling bad honom att släppa mig i Älvsjö. En riktig omväg men det var sött gjort iaf!

Imorgon ska jag upp runt 9 och göra mig iordning ska på arbetsintervju runt 13.00. Får se vad det är för ställe och om det är intressant vet inte så mycket om det. Har även fixat min CV så min styvfar ska lämna den på sitt jobb imorgon. Söker för ett fast heltidsjobb som växeltelefonist och tjänar 130 kr i timmen som enligt mig är bra mycket!
Får se vad dom säger. Efter intervjun ska jag och Malin åka till skolan och hämta studentmössorna woho! Får hoppas dom blev bra. Sedna ska jag nog in till centrum och sola inte gjort det på länge.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0