Ruggigt!

Klockan är ca 14.00 och jag gick upp för ca en timme sedan. Var verkligen så skönt att få sova ut ordentligt. Låg och drog mig jätte länge och sen ringde älskling och vi pratade en stund. Sen blev det frukost. Så skönt att äta i lugn och ro framför TV:en och inte slänga i sig en macka vid diskbänken haha! Nu på morgonen har jag även räknat ut hur många vi blir på studentmottagningen och det blir ca 50 pers. Så kommer bli tvugna att duka på altanen med långbord. Men det blir säkert bra.
Försökte installera The Sims nu på morgonen men CD skivan är trasig hm. Den är repig och varken jag eller Malin kunde knappt installera spelet längre. Stannar på samma fil så det är nog en repa som har hamnat precis där. Inte bra! Så gav upp. Pratade precis med Malin ska till henne ikväll ska hyra skräckfilm igen hi! Det är så vår tradition. Får se om vi hittar någon bra hoppas det. Imorgon ska jag följa med henne och Agnes til ungdomsmottagningen och sen tar jag sällskap med Malin till Haninge C. Där ska vi kolla lite kläder och sen ska malin till tandläkaren. Ska ta bussen som går 18.11 härifrån men ska äta middag och göra mig iordning senare. Imorgon ska jag nog plugga projektarbetet ska vara klart till Onsdag vecka 13 då måste vi sätta ihop allting. Vädret ute är super trist precis som igår men men...hoppas det blir fint imorgon!

Men ha en bra dag i ruggiga Sverige!

image226

Love minna

Kommentarer
Postat av: Sainmaa

Du är "utmanad", se min blogg! (:

2008-03-10 @ 21:17:03
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se
Postat av: Saddie

Ja om någon annan är på vill jag ut på onsdag :D

2008-03-11 @ 18:52:02
URL: http://saddie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0