Shopping och filmdag!

Hej där!

Idag har jag haft fullt upp, var ledig idag då dom inte behövde någon extra på jobbet men gick ändå upp hyfsat tidigt. Mötte Malin och Sandra inne på centralen ca 11.00. Vi gick sedan iväg och kollade på jeans åt Sandra. Hon köpte ett snyggt par från Mango. Vi gick sedan runt till andra affärer. Själv köpte jag inget haha hittade typ inget jag tyckte om sådär pang vill inte köpa något som inte känns rätt slösar alltid bort pengar på små saker som jag tröttnar på snabbt. Efter två timmar åkte vi till Huddinge C. Där köpte jag och Sandra lite lunch. Hon köpte macka och jag gick bort och köpte ett macdounalds mål nyttigt? Gott var det iaf! Tog oss sedan hem till Agnes där det var lite mer folk. Satt och kollade på Pirates 1 och snackade och svullade godis, chips m.m! Riktigt trevligt var det iaf väldigt god idé av Agnes! Vi tog sedan halv 4:a bussen tillbaka till stationen där skildes vi åt. Jag vandrade bort till centrum och där började jag shoppa haha! Köpte ett par super söta svarta ballerinas från Kapphal, en sommar väska att ha badkläder och liknande i från H&M, samt nytt smink (behövdes allt mitt var skabb) hårinpackning från Björn Axen har hört att den ska vara bra så ska pröva, den luktar iaf underbart!
Efter detta tog jag tåget hem. Har nu ätit en god middag och ska börja göra mig iordning för sängen. Men först ska jag se Top Model klockan 21.00!

Imorgon blir det jobba jobba igen! Mer än så händer nog inte. Ska ju jobba även Fredag så åker nog direkt hem imorgon. På Fredag kommer ju även älskling hem så ska sola med han på kvällen! Där på dagen ska vi plugga projektarbetet igen blä...

Hoppas ni hade en trevlig dag även fast man höll på att blåsa bort!



- Mina nya skor från Kapphal 199kr, BIG LOVE <3

image249

- Väska H&M 179kr.
- Mascara ACO från Apoteket perfekt för mig då jag tyvärr har överkänslig hy!
- Vichy täckkräm, super bra rekomenderar den! Även om du inte behöver ha foundation för känslig hy så är den verkligen bra och huden andas mer så känns inte som man har en målad mask i ansiktet!
- Björn Axen hårinpackning, Kicks 140 kr.



Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det var ju inget Top Model, nu är agnes lessen !! :(

2008-03-26 @ 22:46:26
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Neee jag vet:*( insåg det 5 min innan programmet skulle börja! snyft.

2008-03-27 @ 15:49:30
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Agnes

jag insåg det tio minuter efter att det skulle ha börjat ! x''D jävla skit :(

2008-03-27 @ 19:17:14
URL: http://nikonian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0