Snart helg!

Jaha då har man jobbat åter en dag då och snart är det helg jippie! har ju lite pengar på kontot nu med så slipper leva i celibat hela helgen. Dagen har varit helt okej. Hände inget speciellt på jobbet. Var bara väldigt trött kunde inte somna igår så sov kanske 4 timmar ungefär så ikväll behöver jag komma i säng tidigt!
Igår kväll var en stor besvikelse. Jag hade gjort mig redo för sängen och lagt mig i soffan för att titta på Top model. Men tydligen var det instäldt pga vad? Jo FOTBOLL! Hatar sport det ska alltid läggas in på ens favorti program och jag bryr mig inte om den där bollen som flyger frma och tillbaka på en gräsmatta. Blä inte kul heller då jag fattade detta typ 5 min innan programmet började, besviken? JA!

Idag har jag fått ryck också. Jag fick för mig på bussen hem att jag skulle börja sälja ut kläder jag inte använder så nu har jag gjort det, eller börjat iaf! har lagt ut min snygga höst/vår jacka på tradera. Så om du är intresserad kan du klicka på denna länk! hihi billig är den.

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=61470740



Ja imorgon blir det jobb, kommer vara körigt men sen blir det ju helg iaf. Efter jobbet ska jag hem till Malin och plugga projektarbetet. Sen senare kommer älskling hem då ska vi åka och sola sen lär vi nog bara slappa, tror ingen av oss två kommer orka något annat! Resten av helgen får vi se vad som sker.

Nu måste jag gå och duka, annars får jag ingen mat (?) mamma hotar mig haha och? Då får jag väl laga egen haha!

Love minna

Kommentarer
Postat av: ensara

"har ju lite pengar på kontot nu med så slipper leva i celibat hela helgen"
HAHHAAHAHAH MINNAA. du vet vad de där betyder va? hur det misstolkas?
det där betyder att du har pengar på kontot så du kan åka å köpa en kille att ha sex med X'D haha ASG!

2008-03-27 @ 19:30:13
URL: http://ensaraa.blogg.se
Postat av: minna

haha :P ja men jag menar ju att jag slipper sitta hemma bara typ ensam och rutna nu har man ju råd att gå ut iaf! XD kanske tar och köper mig en kille då med (A) HAH!

2008-03-27 @ 19:56:46
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Sainmaa

Haha! Jo det tolkas ju lite konstigt när du använder dig av ordet "celibat", haha!

2008-03-29 @ 16:08:02
URL: http://sainmaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0