sola & promenad.

Kom precis hem från solariumet så skönt! Lite brunare lite finare hihi. har börjat sola längre nu för att det ska hända något med brännan. När jag hade solat klart så missade jag precis bussen som alltid ska gå en minut före avgångs tid...suck. Men tog en promenad hem, var ganska skönt fast vädret var trist. Svalkande efter solariumet.
Nu sitter jag här ny duschad. Ska snart föna håret och sen packa ihop lite mer saker. Har funderat på att locka hela håret till ikväll men vet inte om jag orkar tar så himla lång tid.
har iaf bestämt vad jag ska ha på mig. Blir en guldklänning som jag satt och sydde upp igår då den var för lång. blev faktiskt helt okej så det blir den ikväll.
Ska ta 15.41 bussen härifrån sen i eftermiddag. Sen gör vi oss iordning hos malin så blr det närmare att ta sig ner till Sandra. Blir nog 360 ikväll var det enda stället som hade fritt inträde och var öppet. Vanilla var också öppet men det är så dyrt där + det suger!

Men nu måste jag fixa håret innan det blir en blöt klump bara.

image229

Vi på Café Opera, har alltid kul tsm <3

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0